Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Som får en ny tann, og derfor våkner hvert femte minutt? Har ikke feber, derfor jeg spør. Paracet gis vel helst hvis de har feber, men det er tydelig at han plages. Anonymous poster hash: b9dd8...20d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Ved kraftig ubehag kan du fint gi paracet ☺ Anonymous poster hash: bd8ef...fd8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde gitt en stikkpille. Vi voksne tar jo også paracet om vi har vondt. Anonymous poster hash: 18cca...88a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Selvsagt. Her inne er alle så nøye på å vente til feber er oppe i 40 før paracet gis. Paracet er febernedsettende OG smertestillende. Man skal observere barnet sitt og lindre plager. Det er et eget studie som heter barn og smerte. Barn lider mye mer enn de gir uttrykk for. Anonymous poster hash: 18e38...68c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Selvsagt. Her inne er alle så nøye på å vente til feber er oppe i 40 før paracet gis. Paracet er febernedsettende OG smertestillende. Man skal observere barnet sitt og lindre plager. Det er et eget studie som heter barn og smerte. Barn lider mye mer enn de gir uttrykk for. Anonymous poster hash: 18e38...68c Det står også på pakken at det kun skal gis i samråd med lege når de er under ett år, så for meg var det ikke så selvfølgelig. Er i syden nå, så lege blir verre. Hi Anonymous poster hash: b9dd8...20d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Det går bra, HI. Jeg gav også paracet til min baby (nå 11 mnd) da hun fikk tenner for noen måneder siden. Jeg merket tydelig forskjell på henne før og etter paracet, og r ikke i tvil om at jeg vurderte riktig. Kontaktet ikke lege jeg heller. Hos oss holdt det med 1 paracet pr dag i 2-3 dager. Anonymous poster hash: 6f538...913
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Selvsagt. Her inne er alle så nøye på å vente til feber er oppe i 40 før paracet gis. Paracet er febernedsettende OG smertestillende. Man skal observere barnet sitt og lindre plager. Det er et eget studie som heter barn og smerte. Barn lider mye mer enn de gir uttrykk for. Anonymous poster hash: 18e38...68c Det står også på pakken at det kun skal gis i samråd med lege når de er under ett år, så for meg var det ikke så selvfølgelig. Er i syden nå, så lege blir verre. Hi Anonymous poster hash: b9dd8...20d Hæ? Gjør det det? Ikke fått med meg. 🙊 Anonymous poster hash: 18e38...68c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Hvis du blir usikker kan du jo ta en telefon til legevakten du siogner til hjemme. Jeg er ganske sikker på at du ikke vil bli bedt om å komme med babyen for å vurdere paracet pga tannfrembrudd. Hilsen med som også har gitt paracet. Anonymous poster hash: 6f538...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå