Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Null manerer, dårlig hygiene (dusjer sjelden, skifter sjelden klær, pusser ikke tenner), roter veldig, rydder aldri etter seg, slenger fra seg, sitter våken på natta for å "game", sover til langt på dag (type 3!!), eier ikke forståelse på penger, bruker alle pengene på godteri og brus.. Er såklart kjempe glad i gutten, men føler jeg har gitt opp med å få han på rett kjør Har vært så utrolig tålmodig i lang tid og prøvd mitt beste for å få han bedre... (Rydde etter seg, dusje, bruke penger fornuftig/spare osv) Kjenner dette går utover parforholdet, noe som kanskje er til det beste - tenker jeg. Gutten fortjener såklart en stemor som ikke irriterer seg over ham. Dagens frustrasjon fra meg.. Anonymous poster hash: 43423...8aa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Og hva gjør far? Du er ikke barnets viktigste rollemodell, så hjelper lite hvis far ikke er pålogget. Anonymous poster hash: ca4a0...556
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Det er akkurat det - far gjør veldig lite... Han har skjemt bort gutten veldig igjennom hele oppveksten! Han har hele livet vært nr. 1, og har blitt behandlet som et prins. Fått det han har villet av leker og spill. Dratt til plasser HAN har ønsket. Alltid vært den som har bestemt og "dullet med". Det meste som har skjedd i livet hans har vært tilpasset HANS ønsker. Både av far og øvrig familie. Når det kommer til hygiene, ryddig, sparing av penger osv er det lite far gjør. Far rydder etter sønnen og sønnen får lite konsekvenser. Desverre. Har prøvd å snakke med far, noe som fungerer for en periode, men det sliker fort ut igjen og det er samme kjøret igjen. Hi Anonymous poster hash: 43423...8aa
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Høres ikke ut som gutten er problemet, men faren hans. Anonymous poster hash: 01bf0...6d2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Hvor gammel er ungen? Anonymous poster hash: b62c3...af5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Barn eller tenåring? Anonymous poster hash: 3f89f...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå