Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg ble fysisk og psykisk mishandlet av mine foreldre, spesielt min far. Ble bla slått med ledninger og diverse. Grusomt vondt, på alle mulige måte. Vi er 3 søsken, alle ble slått. I tillegg brukte de minimalt med penger på oss, var viktigere med flott hus og fin bil. Tenkt på mange ganger på hvorfor ingen reagerte? Og er kjempeglad for det! Hadde heller valgt det om igjen, enn å bli tatt ut og plassert i ulike fosterhjem. Men, det er MINE tanker rundt det å bli mishandlet av ens egne foreldre..... Anonymous poster hash: 960cb...eb4
anonymemammaen Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Forferdelig trist å høre hvordan du har hatt det i oppveksten. Stor klem til deg ♡
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg ble fysisk og psykisk mishandlet av mine foreldre, spesielt min far. Ble bla slått med ledninger og diverse. Grusomt vondt, på alle mulige måte. Vi er 3 søsken, alle ble slått. I tillegg brukte de minimalt med penger på oss, var viktigere med flott hus og fin bil. Tenkt på mange ganger på hvorfor ingen reagerte? Og er kjempeglad for det! Hadde heller valgt det om igjen, enn å bli tatt ut og plassert i ulike fosterhjem. Men, det er MINE tanker rundt det å bli mishandlet av ens egne foreldre..... Anonymous poster hash: 960cb...eb4 At du sier det sier alt om hvor manipulert du er av foreldrene dine. Jeg har bodd i fosterhjem, og det reddet meg. ALDRI om jeg hadde valgt å bo hjemme om jeg kunne valgt om igjen.. Anonymous poster hash: bf358...99d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde og en helt for jævlig barndom. Hver eneste dag, ba jeg om å få nye foreldre. Er veldig sikker på at livet mitt hadde vært mye bedre, hadde jeg kommet i fosterhjem mens jeg var lite barn. Jeg var på sykehuset med skade 3 mnd gammel, og fulle foreldre. Hadde det skjedd i dag, er det godt mulig jeg allerede hadde blitt tatt da. Jeg kom meg vekk da jeg var 16 år, havnet da på ungdomshjem. Og selv om det ikke var verdens beste sted. var det uansett utrolig mye bedre enn å være hos foreldrene mine. Anonymous poster hash: 9b732...732
Giss Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Jeg ble fysisk og psykisk mishandlet av mine foreldre, spesielt min far. Ble bla slått med ledninger og diverse. Grusomt vondt, på alle mulige måte. Vi er 3 søsken, alle ble slått. I tillegg brukte de minimalt med penger på oss, var viktigere med flott hus og fin bil. Tenkt på mange ganger på hvorfor ingen reagerte? Og er kjempeglad for det! Hadde heller valgt det om igjen, enn å bli tatt ut og plassert i ulike fosterhjem. Men, det er MINE tanker rundt det å bli mishandlet av ens egne foreldre..... Anonymous poster hash: 960cb...eb4 Om du ikke ønsket å bli tatt ut av hjemmet så ønsket du vel at mishandlingen skulle slutte? Om noen hadde reagert kan det jo faktisk være foreldrene dine hadde fått noe veiledning/oppfølging slik at ting i hjemmet kunne blitt bedre....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er evig takknemlig for at jeg ble flyttet ut av mitt hjem. Hadde nok vært død (om ikke pga omsorgssvikt så pga selvmord) hvis jeg ikke hadde fått hjelp. Men jeg forstår ikke helt at du tenker at mishandling er bedre enn å bo i fosterhjem? Jeg som sagt har hatt det veldig bra etter flyttingen, har også funnet ut at jeg fortjener mer enn det jeg fikk og ikke fikk hjemme hos foreldrene mine. Anonymous poster hash: 3f731...033
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Jeg ble fysisk og psykisk mishandlet av mine foreldre, spesielt min far. Ble bla slått med ledninger og diverse. Grusomt vondt, på alle mulige måte. Vi er 3 søsken, alle ble slått. I tillegg brukte de minimalt med penger på oss, var viktigere med flott hus og fin bil. Tenkt på mange ganger på hvorfor ingen reagerte? Og er kjempeglad for det! Hadde heller valgt det om igjen, enn å bli tatt ut og plassert i ulike fosterhjem. Men, det er MINE tanker rundt det å bli mishandlet av ens egne foreldre..... Anonymous poster hash: 960cb...eb4 Om du ikke ønsket å bli tatt ut av hjemmet så ønsket du vel at mishandlingen skulle slutte? Om noen hadde reagert kan det jo faktisk være foreldrene dine hadde fått noe veiledning/oppfølging slik at ting i hjemmet kunne blitt bedre.... Sarkasme? Anonymous poster hash: 7eff9...2ee
Giss Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Jeg ble fysisk og psykisk mishandlet av mine foreldre, spesielt min far. Ble bla slått med ledninger og diverse. Grusomt vondt, på alle mulige måte. Vi er 3 søsken, alle ble slått. I tillegg brukte de minimalt med penger på oss, var viktigere med flott hus og fin bil. Tenkt på mange ganger på hvorfor ingen reagerte? Og er kjempeglad for det! Hadde heller valgt det om igjen, enn å bli tatt ut og plassert i ulike fosterhjem. Men, det er MINE tanker rundt det å bli mishandlet av ens egne foreldre..... Anonymous poster hash: 960cb...eb4 Om du ikke ønsket å bli tatt ut av hjemmet så ønsket du vel at mishandlingen skulle slutte? Om noen hadde reagert kan det jo faktisk være foreldrene dine hadde fått noe veiledning/oppfølging slik at ting i hjemmet kunne blitt bedre.... Sarkasme? Anonymous poster hash: 7eff9...2ee Nei, beklager. Ingen sarkasme. Et kanskje litt kluntet forsøk på å nyansere ting litt. Det er jo ikke slik at de to eneste alternativer nødvendigvis er å enten bli og utholde mishandling eller å flytte. Nå er det jo i fortiden så det er ikke mye man kan få gjort med HIs barndom nå, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå