Gå til innhold

Gave til barnehagen siste dag? Hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn som har gått i samme barnehage i 5 år og skal nå begynne på skolen. Har et godt forhold til personalet da det har vært lite utskiftninger. Stort sett de samme som har jobbet der hele tiden. Tenker at jeg er nødt å gi en gave og skrive et kort. Men HVA? Kan jo ikke gi gave til alle, må bli en felles gave til barnehagen. Men ikke bare en liten ting heller. Hva setter de pris på å få? Og hva skriver jeg i kortet?😂❤️

Anonymous poster hash: f5c6d...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å ikke vente til siste dag.Får de noe spiselig til hele barnehagen, så rekker de kanskje ikke å få spist det. Noen ansatte har kanskje allerede tatt ferie, eller avspaserer de siste dagene før sommeren.

Men nå jobber jeg i en stor barnehage med mange ansatte, så det er ikke sikkert det er sånn hos deg hi

Anonymous poster hash: 8460b...12d
Skrevet

siste dagen til datteren min er i morgen 😁 liten barnehage. så er sent ute som vanlig hehe.. Sjokolade? Vin?

Skrevet

siste dagen til datteren min er i morgen liten barnehage. så er sent ute som vanlig hehe.. Sjokolade? Vin?

Hvis du skal gi en felles gave så synes jeg ikke du kan du ikke gi noe spiselig siden detkommer ikke til å bli spist før barnehagen stenger (regner med at du skal gi det når barnet ditt hentes). Du kan heller ikke gi vin felles.

En god parfymefri håndkrem kanskje

i kortet kan du skrive at du er glad for at de har tatt så godt vare på jenta di, og ønsk de en god sommer.

Anonymous poster hash: 8460b...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...