Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hadde mensen for 3 uker siden, og sex for 2 uker siden hvorav jeg tok en angrepille! Tok en graviditetstest for sikkerhetskyld idag og testen var negativ. Lurer på om noen likevel har blitt gravide på angrepillen, fått testa negativ og likevel vært gravid? :-) Anonymous poster hash: 8c1f0...98d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Ja, to ganger. Men testet positivt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Ja, to ganger. Men testet positivt. åjaa!:-) tror du jeg kunne ha testa for tidlig? snakket med legen å ho sa at de kunne slå ut negativ (mest sannsynlig) fordi jeg skulle få mensen om en uke til? trodde egentlig man kunne teste 2 uker etter å få riktig svar... Anonymous poster hash: 8c1f0...98d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Ja, to ganger. Men testet positivt. åjaa!:-) tror du jeg kunne ha testa for tidlig? snakket med legen å ho sa at de kunne slå ut negativ (mest sannsynlig) fordi jeg skulle få mensen om en uke til? trodde egentlig man kunne teste 2 uker etter å få riktig svar... Anonymous poster hash: 8c1f0...98d Så lenge du ikke har fått mensen er det alltid sjangs for å bli gravid... Jeg ble inseminert og da skal man teste fra den dagen man forventa mens, men jeg testa ikke positivt før ei uke etter det. Anonymous poster hash: 78a9d...a84
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Ja. Jeg tok abort forrige uke på grunn av det. Anonymous poster hash: 316b2...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå