Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hvordan gjør dere det? Forberedelser? Kondom? Glidemiddel? Stilling? Kommer han der? Jeg vil vite alt!! Anonymous poster hash: b53bc...746
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Nå er jeg ganske erfaren på det området, så det er ikke mye forberedelser som trengs lenger. Så lenge jeg er kåt holder det at vi koser med dingsen litt i åpninga før vi tar den inn. Vi tar den inn litt og litt, og tar den ut mellom hver gang vi går litt dypere. Bruker mye glidemiddel, og bruker mer ettersom vi jobber oss dypere inn. Bruker vanligvis ikke kondom.Vi har det i alle slags stillinger, men bakfra er en favoritt, men det innebærer at vi varmer litt ekstra opp, da han kommer veldig dypt på den måten. Han kommer der av og til, men det får kroppen min i ubalanse - luft i tarmen, driter sperm i et døgn eller så etterpå... Det er rett og slett ikke verdt det. Så det hender han trekker seg ut og fullfører selv - på rumpa mi. Det er sexy. Vi har også tatt den inn i vagina på slutten, men må da bruke kondom i starten, når han er bak. Det hender han kommer i kondomen også, men vi foretrekker å ikke bruke kondom overhodet. Anonymous poster hash: 342f9...1b5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Hvordan gjør dere det? Forberedelser? Kondom? Glidemiddel? Stilling? Kommer han der? Jeg vil vite alt!! Anonymous poster hash: b53bc...746 Jeg synst det forsterker orgasmen min x10😍 jeg liker best jeg sitter oppå han, (rir) da styrer jeg alt. Bakfra er digg og. Bruker mye glidemiddel 😊 han kommer fort når han er i rompa 😊 men ikke så digg å "drite sæd" 😂 Anonymous poster hash: d3f30...857
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Takk for svar Flere? Anonymous poster hash: b53bc...746
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Mest behagelige måten er å "ligge i skje" Da få jeg heftige orgasme Anonymous poster hash: 590a2...fd6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Er jo bare hallveis hvis han må trekke seg ut før orgasme. Anonymous poster hash: f3f2c...c44
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Nå er jeg ganske erfaren på det området, så det er ikke mye forberedelser som trengs lenger. Så lenge jeg er kåt holder det at vi koser med dingsen litt i åpninga før vi tar den inn. Vi tar den inn litt og litt, og tar den ut mellom hver gang vi går litt dypere. Bruker mye glidemiddel, og bruker mer ettersom vi jobber oss dypere inn. Bruker vanligvis ikke kondom. Vi har det i alle slags stillinger, men bakfra er en favoritt, men det innebærer at vi varmer litt ekstra opp, da han kommer veldig dypt på den måten. Han kommer der av og til, men det får kroppen min i ubalanse - luft i tarmen, driter sperm i et døgn eller så etterpå... Det er rett og slett ikke verdt det. Så det hender han trekker seg ut og fullfører selv - på rumpa mi. Det er sexy. Vi har også tatt den inn i vagina på slutten, men må da bruke kondom i starten, når han er bak. Det hender han kommer i kondomen også, men vi foretrekker å ikke bruke kondom overhodet. Anonymous poster hash: 342f9...1b5 Må bare kommentere, dere tar den ikke fra amal til vagina uten kondom for å beskytte deg fra å få en infeksjon av rumpebakterier i feil hull. Vet dere ikke at grunnen til at kondom er anbefalt ved analsex er for å beskytte MANNEN? Han kan få en skikkelig ubehagelig infeksjon av å få dine rumpebakterier opp i sitt system... Så HI, alltid kondom ved analsex! De bakteriene skaper store problemer andre steder. Anonymous poster hash: b8766...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå