Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Æsj.. Jeg har en slik hudpose etter fødselshemoriden min. Den går ikke bort. Synes dere det er vanskeligere å holde seg ren..? Jeg tørker meg godt og har med våtservietter for nr2. Likevel får jeg (beklager) brunt på papiret når jeg tørker neste gang jeg er på do og tisser.. :-( det blir sårt også. Har dere andre som har /har hatt hemorider samme problem? Anonymous poster hash: 6d950...c2e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Ingen andre med vanskelige rumper..? Ville dere vurdert operasjon i mitt tilfelle? Dere som har operert- er det smertefullt? Og er det verdt det? Anonymous poster hash: 6d950...c2e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har sånne hudfliker etter hemoroider. Synes også det er vanskelig å gjøre rent etter nr 2. Men kunne aldri tenke meg å operere. Har en kollega som har operert, og sa at det var det jævligste han hadde gjort. Hadde kjempevondt lenge etter. Så lenge jeg ikke har smerter, får de bare være der tenker jeg. Anonymous poster hash: cb3e7...f74
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Ja, det er vanlig har jeg hørt. Jeg har det samme. Prøv div. hemoroidekremer, ellers får du ta deg en tur til legen. Tviler på det er aktuelt med operasjon med mindre du har mye smerter eller blod bed avføring. Anonymous poster hash: f0546...62e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Men kan hemoridekrem hjelpe når hemoriden er vekke og det bare er "tom hud" igjen? Ønsker ikke operasjon hvis det er forferdelig, og får det vel heller ikke siden det ikke blør osv. Blir jo litt sår av og til, og det hemmer sexlivet en smule.. Jeg kjenner at jeg ikke vil ha sex uten å ha dusjet ganske nettopp.. Anonymous poster hash: 6d950...c2e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er operert, noe jeg gruet meg sinnsykt til i 3 år... Hadde 3-4 sånne hudfliker etter hemorider. Marisker heter det. Tok operasjon på privatklinikk og betalte vel rundt 2500,- for hele greiene. Men det var absolutt verdt det! selve operasjonen var jo pinlig nok og ikke moro med å måtte ligge i gynekologstol og vise rumpehullet.... Uff!! Men etterpå- var noe vondt ca en dag og blødde endel så måtte gå med bind. Men kunne gå uten problemer. Etter første dagen, trengte jeg ikke ta mer av reseptbelagte smertestillende, da var det nok med paracet og ibux. Og kunne fint gått på jobb igjen etter 3-4 dager, men gjorde dette i en ferie fordi jeg ikke ville fortelle arbeidsgiver/sykemeldes. Fikk høre av legen at å operere sånne fliker gir lite smerter i ettertid i forhold til å operere aktive hemorider. Så jeg angrer heller på at jeg ikke gjorde dette før, det gikk veldig mye bedre enn forventet. :-) Anonymous poster hash: b8647...570
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har det som deg HI - har en flik som gjør at det er vanskelig å holde seg rein. Tror faktisk den gjør sånn at muskelen ikke får lukket seg helt, for selv de gangene jeg vet at jeg har tørket veldig godt, så blir det brukt på papiret neste gang jeg tisser. Jeg synes også at det er vanskelig med spontan sex, liker å være nydusjet. Og analsex er helt nei, noe jeg kunne ha en gang i blant før. Legen min har sett på det, men mener den er for liten til å opereres, så hun ville ikke henvise. Liten eller stor, plagsom er den! Anonymous poster hash: fe9f5...df5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har operert.ikke gjør der.blir ikke bedre.problemet kommer ofte tilbake Anonymous poster hash: aca72...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå