Gå til innhold

En trofast hemoroide :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to fødsler, kan jeg vel nevne at jeg føler at noe har endret seg der bak ved at den samme hemoroiden dukker opp ca. 1 gang i måneden, og forsvinner liksom aldri helt...

Har da prøvd salver for dette så klart :glare:

Erfaringer?

Anonymous poster hash: 8902e...bcb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremt, har min på 14 året, har prøvd alt til og med vært hos spesialist, han kalte det ikke hemoroide, men en hudfold som måtte skjæres bort, men det var jo ikke nødvendig mente han..... Nei nei, men nå etter siste mann tror jeg jeg legger meg under kniven. Jeg blir iallfall gal av denne hudfolden som klør og er vond og som har plaget meg i 14 år snart😝

Anonymous poster hash: faf35...c7c

Skrevet

Jeg skal ta min bort nå om noen uker. GLEDER MEG! :D 

Tar den vekk på sykehuset. 

Anonymous poster hash: 4b859...de1
Skrevet

Jeg har en liten som sjelden har vært noe problem. Pga. at jeg måtte teste ut gluten en periode stoppet magen min og deg lille ble både større + fikk en innvendig som var ekstrem vond. Den innvendige gikk bort, men den utvendige er der fremdeles. Blir stadig irritert, og siste halvåret har jeg hatt blødninger nesten hver gang jeg har avføring, selv når den er normal eller løs.

Var på undersøkelse nå, blir å skjære den bort til høsten.

Kan ikke si jeg gleder meg - legen sa det kunne være smertefullt i åtte uker etterpå :/

Men slik det er nå kan jeg ikke gå, med stadig småblødninger, innimellom større, og jeg synes det blir et hygienespørsmål også. Legen sa seg veldig enig at den bør bort, det var visst en liten og noen hudfolder som sikkert er fra små gamle.

Anonymous poster hash: ccd27...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...