Gå til innhold

Vil ned i vekt raskt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke sånn " sunt med nedgang  på 1 kg. i uken " osv.

Hva funker - viser resultater litt hurtig?

Anonymous poster hash: 62daf...b03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketose

Anonymous poster hash: 3c1ff...3f7
Skrevet

Hvorfor vil du gjøre det på en måte hvor du er garantert ålegge på deg alt plu litt til?

Anonymous poster hash: 8afa4...191
Skrevet

Hvorfor vil du gjøre det på en måte hvor du er garantert ålegge på deg alt plu litt til?

Hvorfor svarer du på et spørsmål med et nytt spørsmål? Har du ikke svar til hi kan du jo la være å svare da, trenger du å vite om grunnen er sydenferie, bryllup eller whatever?! Gir det deg grunnlag nok for å faktisk svare på spørsmålet?

Hi, jeg går raskt ned på nutrilettbarer, egg og tomat og middag med kun kjøtt/fisk og masse grønt. Husk masse vann, og litt mer aktivitet enn vanlig. Kjør gjerne på med Frukt & Fiber i tillegg ;)

Anonymous poster hash: e26cc...48d

Skrevet

Hvorfor svarer du på et spørsmål med et nytt spørsmål? Har du ikke svar til hi kan du jo la være å svare da, trenger du å vite om grunnen er sydenferie, bryllup eller whatever?! Gir det deg grunnlag nok for å faktisk svare på spørsmålet?

Hi, jeg går raskt ned på nutrilettbarer, egg og tomat og middag med kun kjøtt/fisk og masse grønt. Husk masse vann, og litt mer aktivitet enn vanlig. Kjør gjerne på med Frukt & Fiber i tillegg ;)

Anonymous poster hash: e26cc...48d

Hvorfor bryr du deg med det? Jeg tillater meg å spørre om hvorfor, når noen tar opplagt dårlige valg. Du kan også bare svare, uten å legge deg opp i hva jeg gjør. 

Skrevet

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: 62daf...b03
Skrevet

Begynn å løp, det forbrenner masse kalorier. Slutt med hvitt sukker ,hvitt mel og godteri, kun noe godt i helgene. Spis frokost ,lunsj, middag samt et par mellommåltider, slik at forbrenningen ikke går ned.

Det finnes ingen quick-fix når man skal gå ned, det er hardt arbeid og planlegging som skal til!

Anonymous poster hash: 184f0...2fa
Skrevet

Spis kun når du er sulten, og spis da mest mulig plantebasert.

Skrevet

Installer "Lifesum"-appen på mobiltelefonen din. Plott inn vekt, høyde og ønsket vekt. Vei alt du spiser, bruk scanne-funksjonen og ta kontroll over matinntaket ditt :)

Lykke til!

Skrevet

5:2 kombi.

Faste 2 dager i uken, spise kalorifattig (1400-1600 kalorier) 5 dager i uken. Skal du ta den helt ut tar du en 5:3 og faster tre dager.

Ikke anbefalt å følge i mer enn to uker!

Anonymous poster hash: 2c68b...c87

Skrevet

Ikke spis. Drikk vann. Tygg tryggis.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 7c62f...7c1

Skrevet

Knekkebrød med makrell til alle måltider. Lass på med makrellen. Vann i hauger og spann

Anonymous poster hash: 26a4e...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...