Gå til innhold

Dette antrekket - Harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler klasse.

Skjørtet er for kort og passer ikke med toppen.

Anonymous poster hash: 2dcda...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne sikkert vært fin i hva som helst :-). Synes skjørtet er for kort, og liker ikke printen på toppen.

Skrevet

Hvis du er veldig ung synes jeg fint du kan gå sånn. Er du over 23 ville jeg funnet et annet skjørt :)

Anonymous poster hash: c8153...84a

Skrevet

Jeg syns ihverfall ikke det var harry!! Jeg syns du var fin

Anonymous poster hash: 1766b...baf

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes det var helt fint. Jeg tenker at du trenger høye hæler og glamorøse solbriller til, og kul veske, da blir du flott.

Det er ikke alle som blir feite sugger etter 20, ikke du og ikke jeg, som er over 40. Jeg ble faktisk inspirert til å kkøpe meg nytt skjørt.

Skrevet

Likte antrekket godt! :) men jeg synes "øvrig aldersgrense" for et slikt antrekk er en plass mellom 25-28 ;) Hadde vært trachy dersom en 30+ åring hadde gått med et slikt antrekk. :o

Anonymous poster hash: e5554...e3c

Skrevet

Jeg synes det var fint! Kunne ikke hatt sånt skjørt selv, men det er fordi jeg ikke er slank.

Anonymous poster hash: b5005...ff7
Skrevet

du kler det, ikke alle hadde sett bra ut med den kombinasjonen, kjør på med hæler, pene smykker og annet tilbehør. 

Anonymous poster hash: 4be9e...811
Skrevet

Lengden på skjørtet er for kort for en over 30 år. Utenom det likte jeg kombinasjonen.

Skrevet

Takk for svar ;) jeg er 26 år. (Om det er relevant)

Anonymous poster hash: 8df11...b2e

Skrevet

Kjempefint! Og gå med det skjøtet, abslolutt ikke for kort :)

Anonymous poster hash: 238d3...33b

Skrevet

Hej,

Har et lignende skjørt men det er litt lengre. Jeg går alltid med vid svart/grønn/hvit tskjorte til som jeg stapper opp i skjørtet på ene siden. Dette fordi skjørtet er trangt og derfor trenger en vid topp for balanse. Som oftest velger jeg da kule joggesko til.

Toppen var helt grei, men ikke til dette skjørtet.

Anonymous poster hash: 89765...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...