Gå til innhold

Noen som skal på ferie med barn alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg mor(eller far) alene med barna. Hvor skal dere og hva skal dere gjøre? Trenger litt inspirasjon til årets ferietur :) 

Anonymous poster hash: bff77...972
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytte på feriesenter i Danmark. Hadde vi vært to voksne eller ungene litt eldre hadde vi gått for telting.

Ellers dagsturer på stranda, dyreparken. Og litt på hytta.

Anonymous poster hash: de6d1...466

Skrevet

1 uke i Syden, eller besøke slekt og venner.

Anonymous poster hash: eecab...cc8

Skrevet

Jeg er singel og reiser en uke til syden med mine to jenter.

Anonymous poster hash: 88a81...013

Skrevet

ja vi reiser alene hvert år.

Vi reiser til dyreparken på mandag og i juli reiser vi til Lilleputthammer parken :)

Anonymous poster hash: cb0ea...54a
Skrevet

Har unger i alderen 10-7-2 år og 3 måneder, vi bor i Nord-Norge og drar til Saariselka og Levi, bor på hotell i 5 dager, så drar vi til venner i en annen kommune her i nord. Har gjennomført eksakt samme tur for 2 år siden da toåringen var 3 måneder, og det gikk over all forventning.

Anonymous poster hash: 7cde1...e53
Skrevet

Her drar jeg ig elstesønnen til min mor i løpet av ferien. Ikke noe avansert, bare jeg og han, uten pappa og lillesøster😉 vi trenger litt kvalitetstid jeg og han, så vi gleder oss masse!😄

Anonymous poster hash: 7a86c...e1c

Skrevet

Har reist alene med 3 barn fra minste var 1 1/2 år. Telttur i Norge hvert år. Hvor vi vil når vi vil så lenge vi er hjemme igjen til ferieslutt.

Anonymous poster hash: 32e8b...f44

Skrevet

Både i fjor og i forfjor var jeg alene med barna på ferie. Vi reiste til utlandet og bodde på hotell det første året, og i fjor leide vi hus. I huste var vi først en uke sammen med mine foreldre, deretter en uke alene.

Har tre ganske store barn, da, og det er faktisk veldig gøy å være på tur med bare oss.Barna er veldig sammensveiset, og dte blir mye tulling og latter (selv om de selvsat kan krangle litt også).

Anonymous poster hash: 7c2ae...2cb
Skrevet

Har unger i alderen 10-7-2 år og 3 måneder, vi bor i Nord-Norge og drar til Saariselka og Levi, bor på hotell i 5 dager, så drar vi til venner i en annen kommune her i nord. Har gjennomført eksakt samme tur for 2 år siden da toåringen var 3 måneder, og det gikk over all forventning.

Anonymous poster hash: 7cde1...e53

Bare nyskjerrig...hva finns det der for barn?

Anonymous poster hash: f70db...69d

Skrevet

Drar alene med ungen til lillehammer. skal innom hunderfossen og lilleputthammer. I fjor var vi på pers hotell, året før var vi i dyreparken i kr.sand.

Vurderer sydenferie neste år.

Anonymous poster hash: 1fc8b...842
Skrevet

Jeg er enslig mor til 2 barn, så har reist alene med de i 7 år nå, siden minste var 1 år. Vi reiste til syden de første årene. Så i fjor var vi på interrail, i år så har vi vært i Danmark og skal til Amsterdam. Vi elsker og reise, og det har gått fint å reise med de i alle år.

Anonymous poster hash: ff960...40f
Skrevet

I fjor var vi i Hellas, ferdig pakketur, men vi leide i tillegg bil og kjørte ut på turer for å se litt. Begge barna elsket turen og gleder seg til ny tur et eller andet sted neste år. I år skal vi på hyttetur med mye av min mors familie, og de skal til syden med pappaen sin, så da blir det ingen alenetur.

Anonymous poster hash: 3f3bc...432

Skrevet

Var en uke i syden med datteren min mens mannen var på jobb.

Anonymous poster hash: c527b...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...