Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Er 8% av norske befolkningen som har B blod. Er vi da attraktive som blodgivere eller vil de helst ikke ha for mye av den typen blod? Noen med peiling Min mor feks er AB - Og det er jo veldig sjelden. Vil blodbaken ha den blodtypen? Anonymous poster hash: 80ab1...00b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 De vil ha alle typer! A og 0 er det flest som har. Dermed er det nok også flest donorer som har A og 0, men samtidig er det jo også større behov for nettopp disse siden det er de vanligste typene. B og AB er det sånn sett ikke like stort behov for, men så er det heller ikke like mange donorer. Anonymous poster hash: e4702...c15
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har blodtype B rhesus minus. Jeg rakk såvidt å bli blodgiver før jeg ble syk. De hadde tydeligvis veldig behov for det blodet, selv om det er enda sjeldnere, for de forsøkte å kontakte meg gang på gang på gang, også "hasteinnkallinger" selv etter at jeg hadde gitt beskjed om at jeg ikke kunne gi blod i uoverskuelig fremtid og at jeg heller skulle ta kontakt selv. Måtte til slutt be om å bli helt slettet fra blodbanken, for de kontaktet meg så ofte. Vil tro de blir glade for både ditt og moren ditt sitt blod Anonymous poster hash: 775f9...1cd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Mamma ble spurt om ung pga ho er så sjelden, men fikk aldri rota seg til å gjøre det. Jeg vurderer å gjøre det, men er skeptisk pga jeg hater sprøyter og blodprøver. Men så er det jo det behov for det så hadde det vært en fin ting å gjøre. Anonymous poster hash: 80ab1...00b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Vi vil ha alle blodtyper. Forbruket av de ulike varierer. Det hender vi har så stort forbruk av B+, B-, AB+ og AB- av vi nesten går tom. Anonymous poster hash: e1860...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå