Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Når man har vært borte fra hverandre flere uker? Kjenner virkelig ingen savn. Det har vært ufattelig travelt mens han har vært borte da. Så kanskje det er grunnen.. Anonymous poster hash: 3dab4...2e0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Min mann er i Nordsjøen fire uker, og hjemme i fire uker. Slik har det vært i 22 år. Nyter frimnd Anonymous poster hash: 36fea...ab8
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Nei, samboeren min jobber borte 8 uker i strekk, savner han ikke når han er borte, men den dagen jeg vet han kommer hjem, så merker jeg at jeg har savnet han, og gleder meg til å få han hjem Anonymous poster hash: 652ef...ad5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Mannen min har vært borte 5 dager nå og jeg har ikke savnet han i det heletatt😄 han er sjeldent borte fra huset, så jeg synes det var herlig å styre dagene selv og barna har hatt det supert med mamma som ikke har noen å diskutere med hver dag👍🏼 han kommer i kveld, og jeg tenker bare "jaja...." Anonymous poster hash: 47c00...b0f
Gjest Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Savner heller ikke mannen når han er borte flere dager i strekk.☺Koser meg alene og nyter hvert sekund.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 At man er travel har nok en del å si, ja. Når mannen her er på jobbturer, savner jeg han veldig. Gleder meg til å se han igjen fra første dag (og tror det er gjensidig). Det betyr ikke at jeg ikke koser meg alene, jeg kan absolutt nyte litt alenetid og få brukt litt tid med venninner og slikt. Kjenner likevel på savnet, særlig om kvelden. Er mye koseligere å ha han her og holde rundt hverandre. Men det er litt godt å kjenne på det, også. Er ikke sånn at jeg er lei og trist. Bare kjenner at jeg liker å være med han. Er nok normalt begge deler. Og merker stor forskjell på om han har reist mye i en periode, eller om han har vært mye hjemme og så bare skal bort et par dager. Vi har ingen barn enda, da, det gjør det kanskje enda mer stille og tomt her. Anonymous poster hash: 42a07...8ef
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Haha, jeg "dør" om jeg er lenge borte fra mannen! Er godt med noen timer fri når han jobber og sånt, men han har vært bortreist f.eks ei uke i gangen i forbindelse med jobb og jeg syns det er tortuuuur! Savner han skrekkelig og gleder meg til han kommer hjem:) Tror ikke han savner meg så enormt akkurat, men jeg skjønner jo det. Vi er voksene mennesker og vet jo at den andre kommer hjem etterhvert. Han er jo også opptatt med jobb da. Samtidig tror jeg det kommer ann på hva man er vant til. Jeg er vant til at mannen er hjemme konstant og med meg mesteparten av fritiden, mens de som har en mann i nordsjøen er vant til det. Tror ikke man tenker like mye på savn da. Anonymous poster hash: fe9aa...521
Flettfrid og lilleprins Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Min mann er i Nordsjøen fire uker, og hjemme i fire uker. Slik har det vært i 22 år. Nyter frimnd Anonymous poster hash: 36fea...ab8 Hva er frimnd da? Når han er hjemme eller borte? 😂😜
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Huff, jeg savner han etter 1 dag.. Hater å sove alene også 😔 liker å være alene for noen timer bare han kommer hjem og legger seg 😜 Anonymous poster hash: b3437...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå