Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Eksen og jeg gikk fra hverandre for flere år siden, vi samarbeider bra om barna og jeg ønsker ham ikke tilbake. Men én ting forundre meg litt, han har hatt ny kjæreste i tre år nå og bodd sammen med henne det meste av denne tiden, barnet vårt bor hos dem andre hver uke. Barnet er glad i henne og sier at hun er stemor, og jeg er utrolig glad for at eksen har funnet seg en snill og hyggelig dame. Det som forundrer meg, er at hun ikke vil hilse på meg, hun gjemmer seg når jeg leverer barn, går sin vei om jeg ser henne på butikken og så videre. På tre år har jeg ikke snakket ett ord med henne. Jeg får ingen begrunnelse for dette, og synes helt ærlig det er rart at barnet bruker halve tiden sin sammen med noen jeg ikke kjenner det minste. Hva hadde dere tenkt i denne situasjonen? Anonymous poster hash: 476e2...d5d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Etter tre år hadde jeg vel slått meg til ro med saken tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå