Gå til innhold

Normalt med så stor størrelsesforskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte to bodyer i størrelse 56 fra Kappahl, men jeg synes de var så forskjellige i størrelse. Tenkte det da jeg åpnet pakken med den brune, og så det tydeligere da jeg sammenlignet med den rosa. Men er det normalt at to bodyer kan være så forskjellige innen samme størrelse? :)

post-42-0-29109600-1435252380_thumb.jpgpost-42-0-70366100-1435252386_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 02dae...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et typisk i-lands problem...

Anonymous poster hash: 3d014...f65

Skrevet

Normalt og normalt.. Kan være produksjonsfeil, feilmerking eller noe.

Anonymous poster hash: 02605...afd

Skrevet

Et typisk i-lands problem...Anonymous poster hash: 3d014...f65

Mener du at jeg ikke har lov til å spørre om det? Skal du skrive nøyaktig det samme idiotiske svaret i 100% av de andre trådene som er opprettet på dette forumet siden forumets begynnelse?

Vi bor tross alt i Norge, og dette er et diskusjonsforum for mødre, fedre og vordende mødre som kan diskutere og spørre om foreldrerelaterte ting, ja, også klær til småbarn...

Skrevet

Normalt og normalt.. Kan være produksjonsfeil, feilmerking eller noe. Anonymous poster hash: 02605...afd

Men kan jeg få byttet den, da? De må vel hive den siden den ser mer ut som 62.

Skrevet

Kanskje ikke fra samme butikk, men ulike butikker i mellom opplever jeg ulike størrelser på samme størrelse.....

Anonymous poster hash: c0408...4b6

Skrevet

Kanskje ikke fra samme butikk, men ulike butikker i mellom opplever jeg ulike størrelser på samme størrelse.....Anonymous poster hash: c0408...4b6

Det gjør jeg og :) men reagerte siden det er nøyaktig samme merke og butikk.

Skrevet

Normalt og normalt.. Kan være produksjonsfeil, feilmerking eller noe. Anonymous poster hash: 02605...afd

Men kan jeg få byttet den, da? De må vel hive den siden den ser mer ut som 62.Anonymous poster hash: 02dae...c73
hehe, de må vel ikke kaste den for det? Regner vel med at barnet vokser inn i det? Barn bruker ikke å krympe så mye sjø.

Anonymous poster hash: aa3f0...165

Skrevet

Men kan jeg få byttet den, da? De må vel hive den siden den ser mer ut som 62.

Men hvor lenge tror du du kan bruke den i 56 da? Er jo kjekt å ha en som passer om en stund også kanskje....😊

Anonymous poster hash: c0408...4b6

Skrevet

Synes ikke det ser ut som om de ligger rett over hverandre.

Anonymous poster hash: 98188...b3b

Skrevet

Synes ikke det ser ut som om de ligger rett over hverandre. Anonymous poster hash: 98188...b3b

De gjør det.

Skrevet

Men kan jeg få byttet den, da? De må vel hive den siden den ser mer ut som 62.Anonymous poster hash: 02dae...c73

Men hvor lenge tror du du kan bruke den i 56 da? Er jo kjekt å ha en som passer om en stund også kanskje....Anonymous poster hash: c0408...4b6

Nei, jeg har haugevis av klær i str 62 etter førstemann. Brukte 56 et par mnd... Så trenger den ikke.

Skrevet

hehe, de må vel ikke kaste den for det? Regner vel med at barnet vokser inn i det? Barn bruker ikke å krympe så mye sjø. Anonymous poster hash: aa3f0...165
Er du trønder? :) jo, de må vel kaste den. De kan jo ikke selge en størrelse 62 som en størrelse 56? Det er jo svindel, når de er køar per feilen :) hvis de får den tilbake.

Skrevet

Synes ikke det ser ut som om de ligger rett over hverandre.

Anonymous poster hash: 98188...b3b

Det synes ikke jeg heller. Og ikke hele bodyene på bildet, så er umulig å si. Synes de så like store ut jeg ☺

Skrevet

Legger du ut et skikkelig bilde hvor man kan se begge to tydelig (og ikke bare avskåret), kan en heller gi skikkelig tilbakemelding. Nå virker det dessverre som om du har trikset..

Anonymous poster hash: 587e6...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...