Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Har en datter som blir 9år. De siste måndene har hun blitt så hysterisk. Alt er feil. Hun kan begynne og gråte for det minste ting og da hyperventilerer hun. Skjelver og er helt fra seg. Som feks idag da jeg skulle ta ned en lego for henne og den datt i bakken klikket det for henne. Jeg prøvde og forklare at det var et uhell men hun roet seg ned ikke. Hun kaller meg stygge ting og sier hun skal flytte til faren sin. Hun gråt og gråt og sier hun ikke vil være med meg. Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd og snakke med henne når hun er rolig men det blir bare værre og værre. Noen som har noen gode råd? Er dette normalt? Og er det noen jeg kan snakke med ang denne oppførselen. Anonymous poster hash: 3c0f5...b82
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Helsestasjonen/skolens helsesøster er aktuelt her, de er flinke på å gi råd, for de gir rådene ut fra det de kjenner til ungen og deg Anonymous poster hash: b94dd...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå