Gå til innhold

Kan man gå ned i eksamenskarakterer om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man ber om begrunnelse? Altså ikke klage, men be om begrunnelse?

Anonymous poster hash: 5a775...5bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvorfor i verden skulle man det?

Anonymous poster hash: a9d12...4dd

Skrevet

Nei, ikke om man "bare" ber om begrunnelse. Men hvis man klager, så kan man risikere å gå ned, så hvis man klager, bør man ikke ha noe å tape.

Anonymous poster hash: 9fe27...e7d

Skrevet

Takk for svar! Jeg fikk en overraskende god karakter, og er nysgjerrig på hva som var bra og hva som evt manglet. God lærdom å ta med seg videre i studiene☺

Skrevet

Takk for svar! Jeg fikk en overraskende god karakter, og er nysgjerrig på hva som var bra og hva som evt manglet. God lærdom å ta med seg videre i studiene☺

Da ville jeg sagt det til hovedlærer, sagt at du var fornøyd, men nysgjerrig på hva som manglet slik at du kunne forbedre deg til neste gang. De fleste forelesere elsker engasjerte studenter.

Anonymous poster hash: 43046...353

Skrevet

Da ville jeg sagt det til hovedlærer, sagt at du var fornøyd, men nysgjerrig på hva som manglet slik at du kunne forbedre deg til neste gang. De fleste forelesere elsker engasjerte studenter.

Takk for forslaget ☺ jeg er ferdig med studiene, men kanskje jeg kan sende ham en mail? Jeg har bare kopi nr 3 av besvarelsen min, men kanskje han kan finne besvarelse i bunken basert på studentnummeret mitt?

Skrevet

Takk for forslaget ☺ jeg er ferdig med studiene, men kanskje jeg kan sende ham en mail? Jeg har bare kopi nr 3 av besvarelsen min, men kanskje han kan finne besvarelse i bunken basert på studentnummeret mitt?

Dvs jeg er ferdig med det studiet og skal ta andre fag fra høsten av☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...