Gå til innhold

Flere som tar graviditetstest med jevne mellomrom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på pillen og har ikke sex ofte. Likevel er jeg så redd for å gå gravid uten at jeg vet det at jeg ofte tester meg.. Jeg har bare sånn angst for det at jeg nok burde sterilisert meg:/

Anonymous poster hash: 5b91c...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det, har kobberspiral, og en menstruasjon som "kommer når den vil", kan fint hoppe over to mnd, eller komme med 2 uker mellom.. Så jeg tar en "stikkprøve" med testing de gangene jeg føler jeg blir nervøs. Jeg sparer opp til å utføre sterilisering, for dette sliter meg ut, og jeg og samboeren er enige om at vi ikke skal ha flere barn.

Skrevet

Ja, jeg gjør det, har kobberspiral, og en menstruasjon som "kommer når den vil", kan fint hoppe over to mnd, eller komme med 2 uker mellom.. Så jeg tar en "stikkprøve" med testing de gangene jeg føler jeg blir nervøs. Jeg sparer opp til å utføre sterilisering, for dette sliter meg ut, og jeg og samboeren er enige om at vi ikke skal ha flere barn.

Du har mistet alle dine 3 barn?

Anonymous poster hash: 618eb...215

Skrevet

Du har mistet alle dine 3 barn?

Anonymous poster hash: 618eb...215

Nei, har mistet to, og har to som lever.

Skrevet

Mannen vil ikke sterilisere seg han da? Fort gjort, og koster "bare" litt over 3000 privat. Her har mannen sterilisert seg, men jeg hadde gjort det jeg hvis ikke han ville. Vi er også enige om at vi ikke skal ha flere barn.

Anonymous poster hash: bb863...bca

Skrevet

Mannen vil ikke sterilisere seg han da? Fort gjort, og koster "bare" litt over 3000 privat. Her har mannen sterilisert seg, men jeg hadde gjort det jeg hvis ikke han ville. Vi er også enige om at vi ikke skal ha flere barn.

Han kunne fint tenke seg et barn til, så jeg ser ingen grunn til å "presse" han til å sterilisere seg, mens jeg selv vet at jeg ALDRI skal ha flere barn.. Da er det rett og rimelig at det er jeg som steriliserer meg.. Så slik sett er vi ikke enige, men han aksepterer at jeg ikke vil.

Skrevet

Nei.

Bruker ladycomp og har full kontroll

Anonymous poster hash: bbf18...e0a

Skrevet

Nei, men nå er mannen sterilisert og jeg buker hormonspiral, så føler det skal litt til for at det skal kunne skje :P 

Anonymous poster hash: a68c5...2d7
Skrevet

Jepp, minsten er 8 mnd og vi vil ha en til. Prøver ikke aktivt, men er enige om at jeg ikke begynner med noe prevensjon, så skulle det klaffe uten aktiv prøving med nr 2 når vi brukte et år på å få til nr 1 (selv om vi holdt på som kaniner 🙊) så anser vi oss som veldig heldige!

Ikke fått tilbake mensen ennå, så derfor tar jeg en test annenhver uke så vi får det med oss hvis det skjer noe 😊

Anonymous poster hash: 25ca3...98b

Skrevet

Ja, når jeg ikke er gravid. Et forbasket stress - burde nok sterilisere meg...

Anonymous poster hash: d74f8...574

Skrevet

Mannen vil ikke sterilisere seg han da? Fort gjort, og koster "bare" litt over 3000 privat. Her har mannen sterilisert seg, men jeg hadde gjort det jeg hvis ikke han ville. Vi er også enige om at vi ikke skal ha flere barn.Anonymous poster hash: bb863...bca

Han kunne fint tenke seg et barn til, så jeg ser ingen grunn til å "presse" han til å sterilisere seg, mens jeg selv vet at jeg ALDRI skal ha flere barn.. Da er det rett og rimelig at det er jeg som steriliserer meg.. Så slik sett er vi ikke enige, men han aksepterer at jeg ikke vil.

Ja da skjønner jeg at det er du som gjør det.

Skrevet

Ja, og jeg er singel, og har sjelden sex. Sist gang jeg testet meg, så var det 6 mnd siden jeg hadde hatt sex. Så skulle jeg vært gravid, burde jeg virkelig ha fått det med meg allerede.

For jeg har ekstrem svangerskapskvalme, tydelig mage allerede i uke 12, bekkenløsning som kommer tidlig, og samme med kynnere.

Anonymous poster hash: 41afe...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...