Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Datteren min blir 5 år senere i år, men er lav for alderen. (kan fint gå for å være tre år når det gjelder høyde) Har opplevd flere ganger at hun blir nektet å kjøre karuseller alene, mens jeg ser barn som er opptil 2 år yngre kjører alene. Ikke alltid like enkelt å forklare for personen som står å kjører karusellen heller, når han feks. ikke snakker norsk. En ting om hun hadde vert for lav til karusellen, men det har jo ikke vert tilfelle. Anonymous poster hash: 290dc...7f9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jenta vår er lik, vi har startet å ta med helsekortet som bevis på at alderen stemmer, etter det ble det slutt på problemet. Anonymous poster hash: 52932...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Går ikke dette på høyde da, og ikke alder ? Hjelper ikke at hun er gammel nok, hvis hun er så liten at sikkerhetsbøylen ikke virker. Anonymous poster hash: 1589f...f16
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Pek på ungen og hold opp fem fingre Anonymous poster hash: fa545...0eb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Går ikke dette på høyde da, og ikke alder ? Hjelper ikke at hun er gammel nok, hvis hun er så liten at sikkerhetsbøylen ikke virker. Anonymous poster hash: 1589f...f16 Det er noen karuseller og aktiviteter som går på alder jo. Anonymous poster hash: 52932...8d2
soleia Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Kvar er dette? Det pleier som regel å gå på høgde, men om det går på alder, så kan de jo ta med eit bevis. Men er det eigentleg så nødvendig å ta karusell åleine då? Eg er med på det aller meste med min 4,5 åring, og synes eigentleg det er ganske greit
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Går ikke dette på høyde da, og ikke alder ? Hjelper ikke at hun er gammel nok, hvis hun er så liten at sikkerhetsbøylen ikke virker. Anonymous poster hash: 1589f...f16 Var ikke det som var problemet forrige helg da vi var på tivoli. En jente som var 2 år yngre fikk kjøre alene, mens min datter fikk ikke kjøre med broren på 10 år. Mannen som kjørte karusellen var polsk, og snakket ikke norsk. Hun kjørte den karusellen alene i fjor, så hun var ikke redd heller... Anonymous poster hash: 290dc...7f9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Kvar er dette? Det pleier som regel å gå på høgde, men om det går på alder, så kan de jo ta med eit bevis. Men er det eigentleg så nødvendig å ta karusell åleine då? Eg er med på det aller meste med min 4,5 åring, og synes eigentleg det er ganske greit Er ikke alle karuseller det er like godt å få plass for en voksen, og jeg er ikke så stor heller Anonymous poster hash: 290dc...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå