Gå til innhold

Dårlig samvittighet ovenfor mannen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 uker gravid og de siste to ukene har kvalmen kommet for fult. Jeg er konstant trøtt og orker svært lite.

Får i meg minimalt med mat, geunnet kvalmen. Dersom jeg er i bevegelse blir jeg mer kvalm og veldig uvel i kroppen. Har allerede besvimt et par ganger, da det svartnet helt for meg og jeg så plutselig stjerner :(

Når mannen kommer hjem fra jobb gjør han husarbeid og styrer på. Han er kjempe flink!! Men jeg får så dårlig samvittighet :(

Håper virkelig dette gir seg snart!!! Så jeg kan være den husmora jeg vil være.

Anonymous poster hash: cec31...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan du har dårlig samvittighet. Er nå uansett snakk om en kort periode i livet deres. Han tar ikke skade av å ta i et ekstra tak i en periode.

Anonymous poster hash: b5012...11f

Skrevet

Dårlig samvittighet? Mannfolka vet nok hva som kan komme når kvinnfolket i huset blir gravid, og tror virkelig de aller fleste menn ser det som en naturlig sak, at de tar i litt ekstra på det verste av svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 758ea...ccd
Skrevet

Skulle faktisk bare mangle!!

Anonymous poster hash: c9ed2...20b

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Vi har jo egentlig ingen grunn til å ha dårlig samvittighet men det er fort gjort å få det likevel. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne hjelpe til mer i huset men bekkenet mitt låser seg med en gang, astmaen kicker inn og blodtrykket skyter til værs :( Er uke 35 i morgen så er heldigvis ikke så lenge igjen.

Trøst deg med at du forhåpentligvis blir ferdig med kvalmen en dag snart! Da kan du være litt mer normal igjen og gjøre de tingene som gjør at du føler at hverdagen er i balanse. Enn så lenge, nyt at han duller med deg. Han må nok det igjen når du begynner å bli stor og tung og kanskje får andre symptomer! Vær snill med deg selv, du lager mennesket hans!

Gjest Antarctica
Skrevet

Tror du bare må bøye deg for at det er som det er... du har ikke mer å bidra med akkurat nå, da må han gjøre det. En annen gang er det din tur å være den flinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...