Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg gikk fra lys brun til mellom blond nå nylig gjennom striping og skulle ta etterveksten her hjemme for første gang. Det stakk, svei, og klødde så i hodebunnen at jeg bare måtte skylle det ut når det bare hadde gått 10 minutter. Det var direkte ubehagelig, derfor gjorde jeg det.. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 359c6...202
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Det er helt vanlnig ja, det kommer selvfølgelig an på hvor sensitiv du er mens spesielt bleking irriterende. Farge klør litt men er ikke så grusomt som bleking. Dessuten bør du ikke ha bleking på røttene dine, de 2 cm innerst ved håret blir her lysegule i forhold til resten av håret ditt. Anonymous poster hash: 8f77e...148
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Helt vanlig.alltid en fordel med litt skittent hår.så hodebunnen har ett lite fettlag
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Ja, det svir og stikker litt. Klør også. Men om det er direkte vondt så gjør man rett i å skylle da noen kan reagere på forskjellige fargestoffer. Og jo, selvfølgelig kan man bruke bleiking i bunn. Det er klart at det er den varme sonen, men det betyr ikke nødvendigvis at det blir gult av den grunn. Lar du det stå i lenge nok, sjekker fargen underveis og skyller når den er lik er det ingen problem. Ikke få bleiking på det som allerede er lyst. Frisøren Anonymous poster hash: c3095...f27
Mamma_til_2 Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Kommer virkelig ann på hvilket merke du bruker noen klør og svir mer enn andre!
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Jeg bleknet håret i mange år. Ble plutselig allergisk og måtte slutte med alt sånt. Kanskje det er det som har skjedd med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå