Gå til innhold

Har alltid vært skeptisk til HPV vaksinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en ny vaksineskandale på vei?

Anonymous poster hash: ad033...4f4
Skrevet

Hvorfor har du det? Visste du om dette?

Anonymous poster hash: d5628...586

Skrevet

Hvorfor har du det? Visste du om dette?

Anonymous poster hash: d5628...586

Nei, men det var så mye diskusjoner mellom fagfolk om en burde eller ikke burde ha den med i vaksinasjonsprogrammet. Når det endelig ble vedtatt så var den selvsagt, som svineinfluensavaksinen, helt trygg. 

Skrevet

Jeg leste den nettopp. Jeg er egentlig positiv til vaksiner, men denne vil jeg ikke gi til datteren min.

Anonymous poster hash: d1721...385
Skrevet

115 tilfeller av 55 millioner vaksiner!! (og det er heller ikke sikkert at det kommer av vaksinen!)

Uansett pots er bedre enn kreft!

Anonymous poster hash: 43609...9f6

Skrevet

Åja, det finnes ett menneske som er skeptisk til en vaksine. Du verden. Hvor mange forskere finnes det som gir denne vaksinen til egne barn da?

Anonymous poster hash: a4bc2...b24
Skrevet

Åja, det finnes ett menneske som er skeptisk til en vaksine. Du verden. Hvor mange forskere finnes det som gir denne vaksinen til egne barn da?

Ifølge professor og utvikler av vaksinen, Diane Harper... Behøver jeg å si mer? Den er heldigvis frivillig som alle andre vaksiner. Vi kommer ikke til å gi denne neste år når jenta vår egentlig står for tur.

Skrevet

bare sutring,ingenting annet

Anonymous poster hash: 2894e...d54
Skrevet

Datteren min var den eneste på skolen i sitt kull,født i 97 som ikke tok den,og jeg blir mer og mer overbevist om at vi valgte rett.

Anonymous poster hash: 88eae...007

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, hvis dere syns kreft er bedre, så bare kjør på. Ærlig talt, tror ikke folk helt ser konsekvensene av valg de tar for barna!

Skrevet

Heldigvis mange årene til vi trenger å ta det valget. Og da vil de vel ha kommet med en konklusjon og kanskje forbedret vaksinen. Men jeg er like skeptisk til uprøvde vaksiner og uprøvde medisiner, men tiden vil gi svar.

Skrevet

Datteren min var den eneste på skolen i sitt kull,født i 97 som ikke tok den,og jeg blir mer og mer overbevist om at vi valgte rett.

Anonymous poster hash: 88eae...007

Du bør vel vente med å konkludere frem til datteren din er 50 år og hatt samme partner i 20 år, uten celleforandringer og koniseringer.

Anonymous poster hash: 39d90...f82

Skrevet

Ja, hvis dere syns kreft er bedre, så bare kjør på. Ærlig talt, tror ikke folk helt ser konsekvensene av valg de tar for barna!

Kan være greit å lære barna sine å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer også da.

Anonymous poster hash: fbf8b...add

Skrevet

Synes da POTS ser vesentlig hyggeligere ut enn livmorhalskreft, for min del hadde jeg valgt å ta vaksinen om jeg kunne iallefall. I min familie har vi høy forekomst av kreft og jeg sjekker meg derfor hvert år. Om dette er den alvorligste bivirkningen som kan forekomme hos så få av de vaksinerte så skal min datter få vaksinen, uten tvil. 

Anonymous poster hash: d920b...81e
Skrevet

Correlation does not imply causation.

Og hvis nummer needed to treat er vesentlig høyere enn nummer needed to harm, og skaden er vesentlig mindre alvorlig enn det gevinsten er, så vet jeg hva jeg ville valgt.

Skrevet

Mine døtre skal ikke ta den. Vi har ingen tilfeller av kreft i familien, jeg har aldri hatt noen celleforandringer etter 5 svangerskap og 4 fødsler, mens flere i slekta har hatt nervesykdommer. Så det her tar jeg ikke sjansen på. Når forskeren selv ikke ville ha gitt vaksinen til barna sine, ja, det sier jo sitt...

Anonymous poster hash: 1a4a8...6e8
Skrevet

Av livmorkreft er det enn så lenge 8 kvinner som har hatt det/kjemper mot det, i min familie, så jenta her skal ha den, føles tryggere å ta risikoen ved POTS, enn risikoen for døden av livmorhalskreft, så langt har 5 av de 8 dødd av det. 2 kjemper kampen mot det nå for tiden.

Anonymous poster hash: 2906f...9e9
Skrevet

Ifølge professor og utvikler av vaksinen, Diane Harper... Behøver jeg å si mer? Den er heldigvis frivillig som alle andre vaksiner. Vi kommer ikke til å gi denne neste år når jenta vår egentlig står for tur.

Hvis du leser linken til tjomlid sin blogg, så vil du se at VG har grovt feilsitert Harper.

Det var også skrevet en lignende artikkel i en canadisk avis, den måtte trekkes tilbake fordi den var direkte feil.

Hvis datteren din fikk kreft, ville du nektet henne cellegift? Det er gift, det har fryktelige bivirkninger, og kan være dødelig . Men det behandler en dødelig sykdom.

En vaksine har jevnt over lite bivirkninger (hvis man ikke leser statistikk som fanden leser bibelen, og henviser igjen til artikkelen til tjomlid, som formulerer seg uendelig mye bedre enn jeg klarer), og beskytter mot kreft. Og det har du tenkt å nekte datteren din?

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan være greit å lære barna sine å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer også da. Anonymous poster hash: fbf8b...add

Og en vakker dag er de samme barna voksne og vil ha barn selv, da må de nok legge vekk kondomene. Sjansen er der også selv om man bare har en eneste partner, vøtt.

Skrevet

Skal vedde på at denne vaksinen ikke eksisterer om 10 år. Og da sier alle at det er lett å være etterpåklok (på samme måte som mange sier det om svineinfluensavaksinen i dag), men faktisk så er det mulig allerede i dag og lese seg til, at her er det mye grums. 

Skrevet

Kjære dere! Les denne lenken som ostepop123 deler. Hvis dere heller ønsker døtrene deres kreft so go ahead. Nepeskrelk!! Jeg kommer definitivt til p vaksinere døtrene mine!! Dere fikk med dere at en avis i Toronto valgte å trekke tilbake artikkelen? Faen ta VG som ukritisk slenger ut slike løgnaktige artikler!!!

Anonymous poster hash: 2cc84...38a

Skrevet

Mine døtre skal ikke ta den. Vi har ingen tilfeller av kreft i familien, jeg har aldri hatt noen celleforandringer etter 5 svangerskap og 4 fødsler, mens flere i slekta har hatt nervesykdommer. Så det her tar jeg ikke sjansen på. Når forskeren selv ikke ville ha gitt vaksinen til barna sine, ja, det sier jo sitt...

Anonymous poster hash: 1a4a8...6e8

Du vet celleforandringer kommer pga et seksuelt overførbart virus? Hvordan kan du da konkludere med ingen arvelige tendenser?

Anonymous poster hash: 39d90...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...