Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Selger en ganske dyr vare, og haren kjøper som skal hente. Kjøper ønsker å bruke den betalingsordningen via finn. Den høres jo i utgangspunktet grei ut, men... Kjøper overfører da pengene til finn/payex. Jeg godkjenner. MEN så tar det 10 dager etter dette før jeg får pengene DERSOM kjøper ikke legger inn klage på varen.... Det er absolutt ingen feil på varen altså, den er knapt brukt. Men tenker hva om kjøper mister eller på annen måte klarer å ødelegge varen og så legger inn klage? Da sitter jo jeg uten en verdifull vare (som da befinner seg 4 timer unna) og uten en krone.... Hva tenker dere? Tips? Kjøper sier han vil betale på denne måten da han kjøper via firma og derfor trenger kvittering. Anonymous poster hash: 8f3ca...8a9
Kaklehøna Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg hadde bedt han om å betale kontant, når han først skal hente uansett. Du kan jo skrive en kvittering til han. Eventuelt så kan han overføre i nettbanken mens du ser på, når han kommer for å hente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå