Gå til innhold

Utlagt arm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne med det? Hvordan fungerer du i det daglige?

Anonymous poster hash: 9ca93...7b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tarm?

Det fungerer veldig fint.

Hva lurer du på konkret?

Anonymous poster hash: d4561...ade

Skrevet

Klart at man skumper jo bort i mye gjennom dagen da, når man har utlagt arm. Men innlagt arm er også vrient tror jeg... særlig i forhold til gripeevne og slikt.

Anonymous poster hash: dc796...4b1
Skrevet

Herregud.... Ti still, når dere ikke har noe fornuftig å komme med!

Anonymous poster hash: e3cdf...3f0

Skrevet

Dere?

Jeg ser bare én som har skrevet et fjasesvar.

Anonymous poster hash: d4561...ade

Skrevet

Herregud.... Ti still, når dere ikke har noe fornuftig å komme med!Anonymous poster hash: e3cdf...3f0

Dere?

Jeg ser bare én som har skrevet et fjasesvar. Anonymous poster hash: d4561...ade

Fair enough!! My bad :)

....bare det at det forekommer i hver en bidige tråd... :P

Skrevet

Herregud.... Ti still, når dere ikke har noe fornuftig å komme med!Anonymous poster hash: e3cdf...3f0

Dere?

Jeg ser bare én som har skrevet et fjasesvar. Anonymous poster hash: d4561...ade

Fair enough!! My bad :)

....bare det at det forekommer i hver en bidige tråd... :P

Samme som med skrivefeil mener du? Når du skriver utlagt arm så må du forvente noen sleivspark.

Anonymous poster hash: 101de...45b

Skrevet

Fnis!

Men hva lurer du på? Jeg går ut fra at du mener tarm :) Jeg har det ikke selv, men kjenner mange som har det.

Anonymous poster hash: d6d36...0c6
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Det var da litt av en reaksjon! Det må da være lov å påpeke en morsom skrivefeil uten at man skal bli dødelig fornærmet. Med litt humor blir livet så utrolig mye lettere.-) Hilsen ei med utlagte armer og innlagte tarmer........(såså, pust med magen og tell til 10)

Skrevet

HEhe, det var den morsomste skrivefeilen jeg har sett her inne. Helt der oppe med "Sametrusa".

Når det er sagt, så kjenner jeg flere med stomi, og de lever helt normale liv. Drar på badeland og lever mye bedre nå enn da de hadde store tarmproblemer og ikke tålte noe mat, og var inn og ut av sykehus. Det praktiske kjenner jeg ikke i detalj.

Skrevet

Når du skriver TO tråder med smme overskrift på Kvinneguiden og får masse svar som sier deg at du har en grov skrivefeil, og kommer dagen ETTER og poster det samme med samme overskriften her, må du forvente å høre det.

Anonymous poster hash: 67a1e...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...