Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Gutten min elsker barnehagen, og når jeg har fri spør jeg av og til om han vil være hjemme med meg. I dag skulle jeg vaske huset, så spurte ikke. Men da va kom i barnehagen ville han bli med hjem. Han sto og gråt og ville ikke være der. Fem minutter før var han helt klar og dro meg i døra og syns jeg var treig... Er det helt forferdelig dårlig av meg å ta ham med hjem igjen når vi allerede har kommet i bhg? Får han bestemme for mye da? I dag ble han igjen, men kjenner jeg har stor klump i magen og vil helst hente ham igjen:( Han er 5, og er stort sett en rolig og grei gutt. Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7
*Nøtta* Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg synest du gjorde det rette. Om dere har kommet dere til barnehagen så er det dumt å ta ham med hjem igjen. Synest jeg. Du vet jo at du da kan risikere at han vil gjøre dette oftere og da kan du få et problem. Vask huset, og heller hent ham tidligere du. Så blir samvittigheten din bedre. (selv om du ikke trenger å ha dårlig samvittighet. )
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Jeg tenker at har man dratt til bhg så har man dratt. Hvis du gir ham følelsen av at han kan ombestemme seg når som helst, så kan du slite de dagene du er helt avhengig av å ha ham i bhg. Anonymous poster hash: b61c4...fe2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Ja, det ville være dårlig av deg å ta ham med hjem igjen. En ting er om dere aldri gikk, men å la ham bestemme at han ikke skal være igjen der likevel er mindre smart. Hva om han prøver igjen og du en dag ikke kan la ham være med hjem fordi du skal noe annet? Anonymous poster hash: 51541...c51
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Dere har rett! Jeg er helt åpen med bhgpersonalet om at jeg takler sånne situasjoner dårlig! De hjelper meg til å takle det. Har til og med trøsta meg etter jeg begynte å gråte etter å ha levert en tårevåt gutt... Flaut Hele min fornuft skriker etter å ta ham med meg hjem, men jeg vet jo egentlig at jeg gjør selv en bjørnetjeneste...:/ Andre dager er jeg helt avhengig av å levere ham, helst litt fort også av og til! Skal hente han tidlig! Gleder meg allerede! Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Dere har rett! Jeg er helt åpen med bhgpersonalet om at jeg takler sånne situasjoner dårlig! De hjelper meg til å takle det. Har til og med trøsta meg etter jeg begynte å gråte etter å ha levert en tårevåt gutt... Flaut Hele min fornuft skriker etter å ta ham med meg hjem, men jeg vet jo egentlig at jeg gjør selv en bjørnetjeneste...:/ Andre dager er jeg helt avhengig av å levere ham, helst litt fort også av og til! Skal hente han tidlig! Gleder meg allerede! Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7 Det har skjedd her også. Tipper de er vant til det. Anonymous poster hash: b61c4...fe2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Et tips er å ikke spørre ungen og han vil bli hjemme med deg. Du velger den dagen som er kosedag hjemme og gir han beskjed om det. En 5 åring kan ikke bestemme sånt, og når det er skole, er det helt slutt på sånne dager, så like greit å få prenta det inn nå. Har selv hatt min mye hjemme og vi har ofte kosedager, men de er bestemt på forhånd og han får beskjed om han skal i bhg eller ikke. Hvis han hadde fått bestemme så ville levering etterhvert bli et problem, og mer sårt for begge to enn nødvendig. Anonymous poster hash: 04811...bb5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Dere har rett! Jeg er helt åpen med bhgpersonalet om at jeg takler sånne situasjoner dårlig! De hjelper meg til å takle det. Har til og med trøsta meg etter jeg begynte å gråte etter å ha levert en tårevåt gutt... Flaut Hele min fornuft skriker etter å ta ham med meg hjem, men jeg vet jo egentlig at jeg gjør selv en bjørnetjeneste...:/ Andre dager er jeg helt avhengig av å levere ham, helst litt fort også av og til! Skal hente han tidlig! Gleder meg allerede! Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7 Det har skjedd her også. Tipper de er vant til det. Anonymous poster hash: b61c4...fe2 Så fine dere er ☺ herregud som jeg gleder meg til barna mine kommer! Hilsen hormonell gravid Anonymous poster hash: 80717...3d9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 Dere har rett! Jeg er helt åpen med bhgpersonalet om at jeg takler sånne situasjoner dårlig! De hjelper meg til å takle det. Har til og med trøsta meg etter jeg begynte å gråte etter å ha levert en tårevåt gutt... Flaut Hele min fornuft skriker etter å ta ham med meg hjem, men jeg vet jo egentlig at jeg gjør selv en bjørnetjeneste...:/ Andre dager er jeg helt avhengig av å levere ham, helst litt fort også av og til! Skal hente han tidlig! Gleder meg allerede! Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7 Det har skjedd her også. Tipper de er vant til det. Anonymous poster hash: b61c4...fe2 Så fine dere er ☺ herregud som jeg gleder meg til barna mine kommer! Hilsen hormonell gravid Anonymous poster hash: 80717...3d9 Du har virkelig noe å glede deg til!❤️ Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #11 Skrevet 25. juni 2015 Et tips er å ikke spørre ungen og han vil bli hjemme med deg. Du velger den dagen som er kosedag hjemme og gir han beskjed om det. En 5 åring kan ikke bestemme sånt, og når det er skole, er det helt slutt på sånne dager, så like greit å få prenta det inn nå. Har selv hatt min mye hjemme og vi har ofte kosedager, men de er bestemt på forhånd og han får beskjed om han skal i bhg eller ikke. Hvis han hadde fått bestemme så ville levering etterhvert bli et problem, og mer sårt for begge to enn nødvendig. Anonymous poster hash: 04811...bb5 Det er sikkert det beste å bare bestemme det selv, men av og til har han planlagt med kompiser hva de skal gjøre, eller bhglæreren har sagt de skal gjøre noe spesielt. Det er mange flere dager han løper inn uten problem enn dager som i dag der han ikke vil da.. Jeg var bare litt oppskaket da jeg skrev innlegget. Egentlig er det ikke et stort problem, hadde bare lyst å ta han med hjem.. Men takk for svar og bekreftelse på at jeg gjorde det rette!😃 Anonymous poster hash: 9dfcb...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå