Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Det er fra oss foreldre. Så kom gjerne med hva dere kjøpte til sønnen deres. Vi trenger tips da vi ikke har noen ting han trenger nå, ofte det vi har kjøpt tidligere år... Anonymous poster hash: 35e48...3c2
Tjofsen Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Klinkekulebane er morsomt. Anbefaler den i tre fra Quadrilla. Jeg har kjøpt vår på Amazon.co.uk.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Takk for tips! Skal ta en kikk på den ☺ Hi Anonymous poster hash: 35e48...3c2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Lego!!! Min 6-åring ønsker seg veldig den nye undervannslegoen som har kommet nå. Sykkel Skolesekk og pennal Fotball (evt fotballmål om dere har hage) Trampoline Bøker (kaptein supertruse er veldig populær her. Og bøker av Roald Dahl, som Charlie og sjokoladefabrikken, Georgs magiske medisin etc.) Fjernstyrt bil Vår gutt fikk fotballmål til hagen og ishockeyspill til sin 6-årsdag tidligere i år. Anonymous poster hash: c0ff3...af7
februarprins2013 Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 glemte og si at jeg skal i 6års bursdag til lørdag og han fikk play doh han elsker det,men vet jo ikke om din gjør det, og t skjorte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå