Gå til innhold

Noen interiørinteresserte trøndere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i adressa for en stund siden om en ny interiør/møbelbutikk i nærheten av olavshallen. Men har aldri klart å finne den. Noen som vet?

Anonymous poster hash: d810f...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm vet ikke om noen nye interiørbutikker i nærheten av olavshallen. De som jeg vet av som ligger i nærheten er ting, emmas hus(?) og så ligger det vel en i brattørveita som jeg ikke vet hva heter. Ble litt nysgjerrig jeg nå :)

Anonymous poster hash: 36827...e2d

Skrevet

Jo, men den er ikke noe særlig, hun bak kassa var svært uhøflig!

Skal aldri dit igjen!

Anonymous poster hash: 90b3e...037

Skrevet

Hmmm vet ikke om noen nye interiørbutikker i nærheten av olavshallen. De som jeg vet av som ligger i nærheten er ting, emmas hus(?) og så ligger det vel en i brattørveita som jeg ikke vet hva heter. Ble litt nysgjerrig jeg nå :)

Ny og ny, sikkert et halvår siden jeg leste det da 😂 Men hvilken butikk er det i brattørveita da? Kanskje den jeg mener? Ikke ting eller emma house...

Skrevet

Vart så nysgjerrig så måtte google. Kan det være 4rooms at home i Krambugata du tenker på? Den åpnet visst i januar i år.

http://4rooms.no/69-4rooms-at-home

Skrevet

Jo, men den er ikke noe særlig, hun bak kassa var svært uhøflig!

Skal aldri dit igjen!

Anonymous poster hash: 90b3e...037

Men du kan kanskje fortelle hvor den ligger? Så får jeg hilse på den uhøflige dama 🙊😂

Skrevet

Vart så nysgjerrig så måtte google. Kan det være 4rooms at home i Krambugata du tenker på? Den åpnet visst i januar i år.

http://4rooms.no/69-4rooms-at-home

Den er det sikkert ja, takk 😊 Jeg skjønner jeg er elendig på google når jeg aldri har klart å finne det ut😂😂🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...