Gå til innhold

Hvilken av disse syklene til 4-åringen`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ser det at Giant-sykkelen har styret høyere enn Frog-sykkelen, vet ikke om det er en fordel?

Anonymous poster hash: 036a3...600
Skrevet

Er ein fordel med høgt styre og oppreist sittestilling. Setet var skrudd opp på Frog sykkelen, så skilnaden er gjerne ikkje så stor, men den er og berre 14 tommar. Synes og det er fordel med deksel over kjeden, som dei siste har.

Anonymous poster hash: 3eb09...99d

Skrevet

Giantsykkelen er jo betydelig billigre også, koster vel 1500 i butikk, mens frog koster 2400

Anonymous poster hash: 036a3...600
Skrevet

Vi kjøpte en White til vår. Utrolig lett sykkel å lære seg å sykle på (hvis h*n ikke kan det). Pappa'n bare viste gutten vår hvordan han skulle starte, og minnet ham på å bremse før han stoppet/gikk av. Og borte ble han😂 Trengte ikke holde sykkelen for ham i det hele tatt. Vi kjøpte en slik i sort og grønn:

http://whitebikes.no/white2015/barnjunior/xc-160-jr-lite-ane/

Skrevet

Takk :) Vi får ta oss en tur på xxl å sjekke. ser at de både har white og giant syklene. Så en test med white der det stod at setet kan stilles høyere enn setet og dermed gi feil sittestilling. Hvordan synes du dette har vert i praksis Iselilja?

Skrevet

Oi. Det aner jeg ikke. Vår har akkurat fått sykkelen, og har setet helt nede. Men han er i alle fall storfornøyd, og sykler rundt så mye han kan.

Skrevet

Jeg syns å huske at frog kom best ut i en test jeg leste nylig om sykler til små barn. Jeg merket meg navnet siden jeg ikke har hørt om det før.

Skrevet

Jeg har ikke noe å sammenligne med, men fireåringen vår suser rundt på en Frog-sykkel og er fornøyd. Den veier lite og er dermed lett for ham å trille, og jeg er sikker på at lav vekt bidro til at han lærte å sykle i løpet av en ettermiddag.

Ganske sikker på at vi kjøpte 16", og den passer ham akkurat med setet helt nede. Han er gjennomsnittlig høy.

Skrevet

Jeg har ikke noe å sammenligne med, men fireåringen vår suser rundt på en Frog-sykkel og er fornøyd. Den veier lite og er dermed lett for ham å trille, og jeg er sikker på at lav vekt bidro til at han lærte å sykle i løpet av en ettermiddag.

Ganske sikker på at vi kjøpte 16", og den passer ham akkurat med setet helt nede. Han er gjennomsnittlig høy.

Min snart 4-åring er litt kort i beina. Tror du den kan bli for stor da? Drømmen hans er egentlig en rød sykkel, men er litt kronglete å komme seg til butikken. Dersom jeg tror den passer er det mer verdt bryet :)

Skrevet

Min snart 4-åring er litt kort i beina. Tror du den kan bli for stor da? Drømmen hans er egentlig en rød sykkel, men er litt kronglete å komme seg til butikken. Dersom jeg tror den passer er det mer verdt bryet :)

Det er vanskelig å svare på. Kan si at gutten min ikke står nedi med hele fotsålen, men litt på tå. Tenker det er en forutsetning for sykkelgleden at sykkelen faktisk passer, så jeg hadde nok safet og latt han prøve før du kjøper.

Vi har oransje, veldig kul. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...