Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hva gjør man da??? Jeg har tre barn fra tidligere ekteskap. Har møtt mannen med stor M og vi har vært sammen i to år. Han har ingen barn og vil gjerne ha, noe jeg skjønner veldig godt. Han vil ha barn i løpet av et par år, og i førsten av forholdet gikk jeg med på å få ett barn til.(blindet av forelskelse) Jeg trodde virkelig at jeg var "villig" til å få ett barn til, men det siste halve året har tankene hamret og jeg har vel kommet fram til at jeg ikke ønsker flere barn. Så hva gjør jeg? Jeg elsker ham virkelig, og ville gitt han verden om jeg kunne, men barn...??. Det meste ansvaret vil jo falle på meg som mor. Jeg har fått min del av våkenetter og strekkmerker. Jeg har sett på barne tv i 10 år!!!!! Jeg er lei, jeg føler meg ferdig med småbarnsperioden. På den annen side føler jeg meg veldig egoistisk som "går tilbake" på dette med barn, jeg sa jo ja engang. Vil jeg virkelig frata han muligheten til å bli far?, absolutt ikke. Så da må jeg vel forlate forholdet da, noe jeg heller ikke vil. Huff, vanskelig dette! Eller kanskje jeg blir glad og fornøyd hvis jeg velger å få ett barn til......? Noen som har lignende erfaringer å dele? Tanker? Anonymous poster hash: bdd77...1f6 Anonymous poster hash: bdd77...1f6
petitt Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Ikke få flere barn dersom du ikke ønsker det, du skylder ham ikke å få barn bare fordi du var åpen rundt tanken for to år siden.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Hvis han VIL ha barn så vil jo dette føre til brudd. Jeg har selv gått fordi han ikke ville ha barn. Han kom krypende etter ett år og sa han ville ha både meg og barn. Da hadde jeg møtt mannen min og pappaen til barnet mitt. Tenk deg godt om før du sier nei. Du må være villig til å la han gå. OG, vil du ikke ja flere barn forstår jeg deg. Min venninne hadde tre barn og lot seg overtale til å få en til med ny barnløs kjæreste. Fem år senere stakk han og hun satt med omsorg for fire barn med to forskjellige menn. Anonymous poster hash: 9135b...bdb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Du må ta valget. La ham gå eller få et barn til! Hva slags far vil han bli? Tar han vare på dine barn nå? Hjelper han til med hus og heim? Forklar han tydelig at hvis dere skal få barn, må han virkelig ta sin del av ansvaret. Anonymous poster hash: 06179...95e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 I følge retorikken her inne må du da bare la han gå. For menn som ikke vil ha barn er en dealbreaker, og da er nok damer det også. Du må være ærlig og så må du la han ta valget. Å få unger når man ikke vil ha er ikke så spesielt lurt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Du skal selvsagt ikke skaffe barn om du ikke vil, men da må du tåle at han finner en annen dame som vil! Anonymous poster hash: 4bb63...0bc
Superdolly Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg tenker at du må være dønn ærlig med ham, og si det du mener. Han kan ikke kreve at du ombestemmer deg, men du risikerer at det å få barn er så viktig for ham at han forlater deg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Er ikke dette en prat dere burde ha hatt før det ble seriøst? Anonymous poster hash: f0e3e...f11
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Er ikke dette en prat dere burde ha hatt før det ble seriøst? Anonymous poster hash: f0e3e...f11 Herre. Les ALT hun skriver før du kommenterer da. Anonymous poster hash: 9135b...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå