Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Har du funnet ut av det? Anonymous poster hash: 317d2...c33
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Ha ha, satt akkurat og tenkte på at jeg bør finne frem til den tråden ja.. Ble dårlig stemning i heimen. Dette var noe jeg ikke hadde noe med.. Og før jeg omtrent fikk sagt noe tilbake, fikk jeg telefon fra jobb, og ble beordret dit på kort varsel. Kom hjem til, sjokkerende nok, en sovende ektemann.... Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Jaja, ikke noe å henge seg opp i. Men nå vet han at du vet. Sikkert en litt flau mann, men det finnes værre ting å bli "tatt" for Anonymous poster hash: 317d2...c33
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Ha ha, sant nok. Tenk på lille meg da, hvis jeg hadde oppdaget at han var utro eller noe, jev hadde jo fått både hjertestans og hjerneslag samtidig pga sjokket! Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 KG? Hva er det? Anonymous poster hash: fa66e...953
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Kvinneguiden. Han var ikke bare leser, men deltok i FORUMET!! Uhørt! Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 😧😧😧 Anonymous poster hash: fa66e...953 Min reaksjon også!!! Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Det er det latterligste jeg har lest faktisk. Hun vurderte faktisk å vekke ham om natten for å stille ham til veggs fordi hun hadde oppdaget at han diskuterte på kvinneguiden. Jeg måtte fortelle det til typen jeg, han lo så tårene trillet og skjønte ikke at det fantes sånne kvinnfolk. Og så måtte han gå inn på Kvinneguiden å lese litt han også, jeg sa jo forumet der var fullt av drama og saftig sladder Han blir vel fast inventar der inne nå Anonymous poster hash: 1f125...4e0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Det er det latterligste jeg har lest faktisk. Hun vurderte faktisk å vekke ham om natten for å stille ham til veggs fordi hun hadde oppdaget at han diskuterte på kvinneguiden. Jeg måtte fortelle det til typen jeg, han lo så tårene trillet og skjønte ikke at det fantes sånne kvinnfolk. Og så måtte han gå inn på Kvinneguiden å lese litt han også, jeg sa jo forumet der var fullt av drama og saftig sladder Han blir vel fast inventar der inne nå Anonymous poster hash: 1f125...4e0 Jeg vurderte det vel egentlig ikke.. Bare litt.. Ja ja, går litt bedre nå.. Er det mye sladder på KG? Syntes det skjedde så lite der.. Får spørre mannen, han har vel full kontroll Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Hva var forhistorien her? Det stemmer at KG er full av menn . Er noen her inne også. Anonymous poster hash: b56e2...184
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 Hva var forhistorien her? Det stemmer at KG er full av menn . Er noen her inne også. Anonymous poster hash: b56e2...184 Er så dårlig på å finne frem til tråder jeg har startet. Oppdaget bare at var bruker av KG forumet, fant det meget merkelig og sjokkerende. Mildt sagt! Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 Hva var forhistorien her? Det stemmer at KG er full av menn . Er noen her inne også. Anonymous poster hash: b56e2...184 Er så dårlig på å finne frem til tråder jeg har startet. Oppdaget bare at var bruker av KG forumet, fant det meget merkelig og sjokkerende. Mildt sagt! Anonymous poster hash: 35589...fc4 ...mannen Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #14 Skrevet 24. juni 2015 Det er det latterligste jeg har lest faktisk. Hun vurderte faktisk å vekke ham om natten for å stille ham til veggs fordi hun hadde oppdaget at han diskuterte på kvinneguiden. Jeg måtte fortelle det til typen jeg, han lo så tårene trillet og skjønte ikke at det fantes sånne kvinnfolk. Og så måtte han gå inn på Kvinneguiden å lese litt han også, jeg sa jo forumet der var fullt av drama og saftig sladder Han blir vel fast inventar der inne nå Anonymous poster hash: 1f125...4e0 Jeg vurderte det vel egentlig ikke.. Bare litt.. Ja ja, går litt bedre nå.. Er det mye sladder på KG? Syntes det skjedde så lite der.. Får spørre mannen, han har vel full kontroll Anonymous poster hash: 35589...fc4 Ja, jeg leste alt om dramaet med fotballfruen og mannen der inne, juicy slarv liker vel alle, menn som kvinner. Mannen din er jo ikke i fengsel, hvorfor dette behovet for å detaljstyre ham?? Hadde du likt å bli vekket opp midt på natten fordi mannen din ønsker å sette deg til veggs fordi du deltar i et diskusjonsforum? Hadde ikke du følt det veldig truende og aggressivt gjort av ham? Jeg hadde følt min var det om han kom sånn og vekket meg. Men det er vel lov å behandle menn sånn stygt ....? Anonymous poster hash: 1f125...4e0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #15 Skrevet 24. juni 2015 Jeg var inne på KG forum i dag, prøvde å gjette meg til hvilket nick som var hans.. Hahaha Er det anonym- forum der som her, synes det skjer mer her på bim.. Stemmer det? Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #16 Skrevet 24. juni 2015 Nei, må sove nå.. Natta dere!! Anonymous poster hash: 35589...fc4
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #17 Skrevet 25. juni 2015 Hva var forhistorien her? Det stemmer at KG er full av menn . Er noen her inne også. Anonymous poster hash: b56e2...184 Er så dårlig på å finne frem til tråder jeg har startet. Oppdaget bare at var bruker av KG forumet, fant det meget merkelig og sjokkerende. Mildt sagt! Anonymous poster hash: 35589...fc4 Okei.... hvorfor det om jeg tør spørre?! Mange menn deltar i religion og politikkdebattene der, i sexforaet osv. Og en del lufter nok bekymringer eller ideer, og får råd fra andre. Anonymous poster hash: b56e2...184
Kaklehøna Skrevet 25. juni 2015 #18 Skrevet 25. juni 2015 Seriøst? Min samboer har også skrevet innlegg på kvinneguiden. Han har til og med skrevet her inne 😮😮😮😮😮 Det er rett og slett ren underholdning. Like mye for mannfolkene, som for oss. Spesielt kvinneguiden er jo full av mannfolk. Det er ikke akkurat unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå