***tullemor*** Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Har booket en reise med betalingsfrist i morgen. Gledet meg helt til jeg leste om mygg og enda verre, tigermygg.. Ligger en naturpark/sumpområde like bak, naturlig sikkert med ekstra mye mygg.. Lest noen kommentarer på dette men også mange som ikke nevner. Plutselig fått litt angst for å utsette barna på 3 & 7 (som ikke tidligere har vert i syden) for plagsomme stikk og virus smitte.. :-( Mistet liksom litt lysten på å reise.. Noen som har erfaring her?? Svar mottas med stor takk!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Vi var i playa de muro i fjor og merket ikke noe mygg. Drar til Alcudia på fredag Gleder meg 😊 Moren min har vært der 17 ganger og aldri nevnt noe om plagsom mygg.
nasse nøffen Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 jeg har vært på VIVA BLUE 2 ganger... Det er fantastisk der.... gled deg=) Pass på å få utsikt mot bassengene, det er viktig=)
nasse nøffen Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 å nei, aldri noe mygg=) supert sted. nydelig mat
***tullemor*** Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2015 Tusen takk for positive svar :-) Dette var betryggende, reisen er i boks :-) Men burde vi ønske noen spesiell blokk? Ser det er blokk 1-4 men ikke noe oversiktskart hvor de ligger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå