Gå til innhold

flyskrekk og Syden tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan komme over? Noen som har flyskrekk men alikevel flyr?

Anonymous poster hash: 41455...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 glass vin på forhånd hjelper. Evt øl.

Eller valium?

Anonymous poster hash: 1944d...c48

Skrevet

Litt vin på forhånd. Ha musikk på øret under take-off (det er den verste delen for meg!). Fortell kabin-personalet om flyskrekken din, da passer de ekstra på deg = trygghetsfølelse. Kjenner du panikken komme, pust i papirpose. Konsentrer deg om å puste rolig. Gjerne i en firkant, der hvert hjørne er inn/utpust, om du skjønner. (Visualiser!)

Anbefaler en titt på SAS sine sider. Der har de en fin video med en flykaptein som snakker og forklare spesielt til oss med flyskrekk.

Mitt siste råd er å sette seg godt inn i alt det praktiske før du reiser, som flytid osv. Har man alt klart på forhånd blir man litt roligere bare av det!

God tur! ❤️

Skrevet

Takker. Har fullstendig skrekken etter to nødlandinger, men er så tungvint med bil så langt.

HI

Anonymous poster hash: 41455...87c

Skrevet

Jeg har også flyskrekk og gruet meg veldig til sydentur. Jeg kom over denne siden og den hjalp meg veldig http://forskning.no/sikkerhet-psykologi-transport-stub-stub/2008/02/fa-gode-grunner-til-flyskrekk Leste den ofte og hadde det i bakhodet hver gang jeg kjente redselen komme krypende ☺ Pluss at jeg har barna ved siden av meg så jeg holder meg opptatt 😊 God tur!

Anonymous poster hash: 04f65...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...