Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hei, noen som vet hvordan man kan finne ut om noen har tatt skattepengene? Jeg har ikke fått mine enda og tror ikke jeg har noe gjeld de skulle blitt innkrevd for, men om så, kan dette sjekkes på noe vis? Anonymous poster hash: 67d2a...f2c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Jeg tror du skal bli opplyst om det? Svogeren min fikk egentlig igjen på skatten i fjor, men de ble ikke utbetalt fordi de skyldte kommunale avgifter. Husker han ble så sinna, for det var kona som hadde ansvaret for å betale regninger og han visste ikke at de skylte penger Men han fikk beskjed, brev kanskje, om hvor pengene var blitt av. Anonymous poster hash: 12ff2...beb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Ja det var det jeg også tenkte, at man får beskjed før noen setter sugerøret sitt oppi pengebeholdningen din, vi skylder ikke noe sånt, uansett så står det på mannen og han har fått sine penger Nei, det står jo også at det kan ta 14. dager før det utbetales selv om det sto 24. oppe i hjørnet på selvangivelsen så det tar sikkert bare litt lenger tid da, men man blir jo litt usikker Anonymous poster hash: 67d2a...f2c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Da skulle du fått brev om dette. Skattemottegning. Anonymous poster hash: 44b57...fde
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Da skulle du fått brev om dette. Skattemottegning. Anonymous poster hash: 44b57...fde Ok, da er det bare sånn at det ikke kommer før litt senere Tusen takk Anonymous poster hash: 67d2a...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå