Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Har aldri trodd folk når de sier de har fått black-out etter å ha drukket for mye alkohol- helt til jeg opplevde det selv forrige helg. Husker ingenting etter vi kom på utestedet. Ingen minner overhodet. Så sier ei venninne av meg at jeg har sagt til henne at jeg klinte med en kamerat. Enten gjorde jeg det eller så sa jeg at jeg hadde gjort det. Begge deler er jo helt usannsynlig. Denne kameraten har jeg aldri funnet attraktiv, så jeg heller mot det siste, men hvorfor skulle jeg si noe slikt da? Før dere spør hvor gammel jeg er kan jeg fortelle at jeg er 33 år og har en ansvarsfull jobb.... Huff. Anonymous poster hash: 4bbbe...568
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Shit happens! Desverre! Da bør du jo nesten snakke med han om det og be om at dere aldri snakker om det igjen xD Anonymous poster hash: 0a1df...f9e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Shit happens! Desverre! Da bør du jo nesten snakke med han om det og be om at dere aldri snakker om det igjen xD Anonymous poster hash: 0a1df...f9e Vi er begge gift og denne kameraten er så prektig at det er på grensen til det kjedelige. Har svært vanskelig for å tro at det kan ha skjedd. Kan man kline med noen uten å ha et lite minne om det? Har lite lyst å spørre han om vi klinte. Da må han jo tro jeg er sprø. Kan ikke huske jeg møtte han en gang. Har som sagt aldri skjedd meg før. Jeg pleier aldri å bli overstadig. Hi Anonymous poster hash: 4bbbe...568
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Høres litt usannsynlig ut at du ikke skulle ha det minste minne om noe sånt...? Jeg ville bare latt det ligge, tror jeg... Anonymous poster hash: 39361...803
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har gjort ting jeg ikke har minne om, desverre.. Det skjer. Men om dere er pripne og gifte så ville jeg kanskje latt som om det aldri skjedde. Anonymous poster hash: 0a1df...f9e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Høres litt usannsynlig ut at du ikke skulle ha det minste minne om noe sånt...? Jeg ville bare latt det ligge, tror jeg... Anonymous poster hash: 39361...803 Ja, det er usannsynlig, men jeg husker virkelig ingenting. Fikk gjenfortalt en annen ting jeg visstnok gjorde som også var aldeles upassende. At jeg drakk av drinken til en fremmed mann uten å spørre. Ligner virkelig ikke meg. Hi Anonymous poster hash: 4bbbe...568
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 La det ligge. Ingen vits i å spekulere på sånt hvis du ikke husker. Det man ikke husker har ikke skjedd. 😄 Anonymous poster hash: 6dc49...99a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Mitt gjett: du har gitt ham en nuss, kanskje på truten, i forbifarten, mens du danset eller noe slikt. Så har du vært passe fjasete og sagt til venninna di at dere har klina (fnis, tji-hi). La det være, og ha litt bedre kontroll på inntaket neste gang du er på byen. Anonymous poster hash: c2f0b...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå