Gå til innhold

Hva er normal timelønn for renholdsarbeider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ebb45...98d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

165kr timen var grunnlønn da jeg vasket for en tid tilbake.

Anonymous poster hash: 46e28...ff4

Skrevet

?

Det kommer nok litt an på om man jobber i privat firma eller kommunalt, om man jobber med daglig renhold eller om man jobber med temporære oppgaver.

Når jeg jobbet som renholder for 7 år siden hadde jeg fra 150 - 200 kroner i timen på temporære jobber. På daglig renhold husker jeg ikke helt, men tror det var rundt 120 - 130 kroner timen

Anonymous poster hash: 5603c...e8b

Skrevet

?

Det kommer nok litt an på om man jobber i privat firma eller kommunalt, om man jobber med daglig renhold eller om man jobber med temporære oppgaver.

Når jeg jobbet som renholder for 7 år siden hadde jeg fra 150 - 200 kroner i timen på temporære jobber. På daglig renhold husker jeg ikke helt, men tror det var rundt 120 - 130 kroner timen

Tariffen har gått opp siden da og gjelder for alle. Den var på 165 i 2012, men nå har den gått opp til rundt 169.

Skrevet

?

Tariffen har gått opp siden da og gjelder for alle. Den var på 165 i 2012, men nå har den gått opp til rundt 169.

Jeg skjønner jo selvfølgelig det, men det var bare for å gi hi en pekepinn for hvordan det ligger an. Og dessuten så kan tarifflønnen variere utfra de kriteriene som jeg nevnte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...