Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har stygge negler. Lurer på å få limt på gel negler. Ikke lange for det er ikke meg. Sitter de godt på? Ramler de av under 2 ukers badeferie i sydligere strøk der det jo bades masse både i sjø og basseng? Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Har hatt det i mange år nå, aldri ramlet av på ferie eller i andre tilfeller heller forsåvidt. Har korte, bare for å forsterke mine egne. Hender jo de får skader om du slår neglen inn i noe, klemmer fingeren osv, men generelt har de holdt utrolig bra hos meg. Mulig det er noe forskjell utvides hvor flink den som fikser de er. Anonymous poster hash: 020de...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Gelnegler limes forøvrig ikke på, det er flere lag med gele og lakk som legges på og herdes. Anonymous poster hash: 020de...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 For all del la være!! Jeg la på gel negler i midten av april de holdt i to uker, men så ble de stygge og to ble revet av noe ufattelig vondt btw. Det er enda igjen to-tre uker før den delen av neglen som ble filt ned har vokst ut slik at jeg får igjen mine sterke negler ikke syltynne, overfølsomme negler. Ta heller en skikkelig manikyr og ta med neglelakk. Anonymous poster hash: 6bc1b...382
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Har hatt det i mange år nå, aldri ramlet av på ferie eller i andre tilfeller heller forsåvidt. Har korte, bare for å forsterke mine egne. Hender jo de får skader om du slår neglen inn i noe, klemmer fingeren osv, men generelt har de holdt utrolig bra hos meg. Mulig det er noe forskjell utvides hvor flink den som fikser de er. Anonymous poster hash: 020de...4d3 Så man kan få de korte? Jeg har lyst å ha penere negler enn mine egne, føle meg litt mer vel. Ser fra svar her at de ikke blir limt på. -Da ramler de vel ikke av nei. Hi Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 For all del la være!! Jeg la på gel negler i midten av april de holdt i to uker, men så ble de stygge og to ble revet av noe ufattelig vondt btw. Det er enda igjen to-tre uker før den delen av neglen som ble filt ned har vokst ut slik at jeg får igjen mine sterke negler ikke syltynne, overfølsomme negler. Ta heller en skikkelig manikyr og ta med neglelakk. Anonymous poster hash: 6bc1b...382 Hjelper ikke med manikyr og neglelakk når mine negler og oppspiste 😣 Hi Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har hatt det i seks år, lagt på ny gel hver 4/5/6 uke. Det har alltid blitt bra, men jeg har bare vært hos samme person som har gjort det hver gang, aldri noen andre som har gjort det på meg enn henne. Hun limer ikke noe oppå neglene mine, men legger på flere lag med forskjellige ting (gel, noe som forsterker, lakk, mulig noe mer) og de herdes i sånn lampe med blått lys så de blir sterke. Det legges bare oppå mine egne negler, jeg forlenger de ikke. Men dette gjøres sikkert på forskjellige måter rundt omkring. Anonymous poster hash: 020de...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Og du burde sikkert spare litt før du gjør det om de er oppspiste så det et mulig å få et ok resultat. Anonymous poster hash: 020de...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Hva skjer etter 5-6 uker da? Går det i oppløsning? Hi Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Og du burde sikkert spare litt før du gjør det om de er oppspiste så det et mulig å få et ok resultat. Anonymous poster hash: 020de...4d3 Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Og du burde sikkert spare litt før du gjør det om de er oppspiste så det et mulig å få et ok resultat. Anonymous poster hash: 020de...4d3 Jeg klarer jo ikke spare 😭 Hi Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 Etter 5 uker har de vokst ganske mye, da må jeg file de for jeg liker ikke å ha de så lange (filer ofte før det også). De går ikke i oppløsning, geleen sitter fortsatt på, men nå er det jo ikke gele innerst på neglen for det er jo negl som har vokst ut etter du fikk den på. Derfor ser det ikke like pent ut lengre (med gele bare på ytterste 2/3 av neglen) og man bør legge på ny. Om du ikke vil ha ny kan du gå og få fjernet det som er igjen. Anonymous poster hash: 020de...4d3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 Huff, så mye å tenke på. Tenkte evnt prøve den negle salongen på Oslo City. Noen med erfaring derfra? Hi Anonymous poster hash: 9bc91...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå