Gå til innhold

Gleder meg til barna blir større

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange syns sikkert det er ille og si. Nyt hver dag osv osv. Men jeg nyter virkelig ikke trass og sutrete unger. I dag var jeg og handlet sko til største på 5 år. Måtte vel si 20 ganger minst at han skulle stå stille, følge med, konsentrere seg, kom hit etc etc mens minste på 1,5 sitter i vogna og hyyyyler "opp jeg, opp jeg". Svetta oppover.

Men herlighet hvor deilig det skal bli når de blir større!

Anonymous poster hash: 72691...201
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er blitt større, og jeg nyyyyyyter!! I det minstegullet bikket 4 og fram til nå, har vært en fest! Jeg har to jenter med 3 års mellomrom, og de har fram til nå vært besteveninner.

Jeg er nok heldig som har lite krangling, begge er skoleflinke og har mange veninner, så er nok ikke like problemfritt for alle. Men jeg syns lekser og oppfølging på fritidsaktiviteter er en lek sammenlignet med trass osv. Det å kunne slappe av når vi er ute på ting, slippe å heeele tiden holde et øye med barna, faktisk kunne snakke lenge uavbrutt med andre voksne er fantastisk å få tilbake. Og å spise uavbrutt! Matro var dypt savnet hos meg 😜

Anonymous poster hash: eaaaa...4c4

Skrevet

Barna dine er et produkt av arv og miljø. Utrolig mye du (miljøet) kan gjøre for at ting skal bli lettere. Stakkars barn! Både 1,5 og 5 år er en herlig alder.

Anonymous poster hash: 50063...053

Skrevet

I hear ya, sister!!!

Anonymous poster hash: e14de...26a

Skrevet

Barna dine er et produkt av arv og miljø. Utrolig mye du (miljøet) kan gjøre for at ting skal bli lettere. Stakkars barn! Både 1,5 og 5 år er en herlig alder.

Haha. Jeg visste jeg ville få sånne svar.

Skrevet

Haha. Jeg visste jeg ville få sånne svar.

Hehe, ja ikke så mye annet å vente på dib😜 Stor opphopning av besserwissere 😂

Anonymous poster hash: eaaaa...4c4

Skrevet

Jeg gleder meg også! !!!!! Trass o hoi. 2 og 4 år her og like sta begge to. Koker i hodet mitt i blant. Man blir utrolig tappet av å kjempe seg gjennom flere ting hver bidige dag. Erter hverandre myyye så er aldri fred å få :P

Anonymous poster hash: 69c12...774

Skrevet

Say the Word!!!

Anonymous poster hash: 6ca22...907

Skrevet

Her og!

Har ei på 4, en på 1,5 og en mini på 5 uker. Wohoi. Jeg føler meg kjempeheldig som har så nydelige barn, men jeg ser virkelig fram til minstemann er 3-4 år.

Anonymous poster hash: 37b23...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...