Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hei Har ei jente på tre år, som for et år siden fikk satt inn dren i begge ørene og fjernet falskmandelen. Den siste tiden har hun blitt mer høylytt og jeg mistenker at drenen er gått tett. Men det jeg egentlig lurer på er hva det kan være som gjør at hun kremter i halsen og snufser med nesen hele tiden? Ca. hvert 30. sekund gjør hun dette. Virker som om det er noe neddi halsen og i nesen som irriterer henne. Kan det ha noe med øreproblemene å gjøre? Kan falskmandelen ha vokst ut? Har vært inne på tanken om allergi, men hun virker ikke irritert i øynene. Det renner heller ikke snørr, og hun er fin i stemmen. Noen som har opplevd lignende? Hva gjorde dere med det? Hun har ikke vært syk på lenge. Anonymous poster hash: 1dc4e...cc3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Tics? Anonymous poster hash: 4812e...b59
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Tenkte også tics, min eldste snufset og kremtet. Fikk diagnosen tourettes mange år senere. Men sjekk drenene i første omgang. Anonymous poster hash: 0c6c9...f8e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Falsk mandel kan ha vokst ut igjen, vår sønn måtte opereres to ganger. Han kremtet også noe voldsomt, hold på i ca ett år før det sluttet helt. Er helt sikker på at det var i forbindelse med operasjon. Anonymous poster hash: 628d3...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå