Gå til innhold

Voksenopplæring,helsefagarbeider..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen hvor mange timer praksis man trenger? Jeg har oppunder 2000 timer til nå..

Anonymous poster hash: c3306...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 8000..

Anonymous poster hash: da5fa...a21

Skrevet

Det er 9000.

Anonymous poster hash: 3266b...840
Skrevet

Pass på at disse blir fordelt på sykehjem, hjemmesykepleie og TFF-bolig =)

Anonymous poster hash: d5c3e...300
Skrevet

9000 timer?? Oi, det tilsvarer jo 5 år i full stilling. Hah vurdert det samme jeg også, men har ikke jobbet med dette før. Så da må man altså jobbe i fem år før man kan ta fagbrevet da?

Anonymous poster hash: 400c7...471

Skrevet

9000 timer?? Oi, det tilsvarer jo 5 år i full stilling. Hah vurdert det samme jeg også, men har ikke jobbet med dette før. Så da må man altså jobbe i fem år før man kan ta fagbrevet da?

5 år ja. 3 år hvis du har fellesfagene fra vgs fra før. Eller du kan ta praksiskandidatløp som innebærer ti mnd lærlingtid. Da dekker det opp for de fem årene, så det kan jo lønne seg. Men det er ulønnet praksis.

Skrevet

5 år ja. 3 år hvis du har fellesfagene fra vgs fra før. Eller du kan ta praksiskandidatløp som innebærer ti mnd lærlingtid. Da dekker det opp for de fem årene, så det kan jo lønne seg. Men det er ulønnet praksis.

Kan du fortelle mer om det med praksiskandidat? Hvordan funker det?

Anonymous poster hash: da5fa...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...