Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hvordan har dere d nå? Anonymous poster hash: 16319...995
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Helt jævlig! Allergimedisinen fungerer ikke. Aner ikje hvorfor.. Har fungert fint tidligere år. Anonymous poster hash: c3ee0...f2e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Jævlig! Får det på huden også. Grusomt!! Her går jeg på trippel dose Anonymous poster hash: f2a75...03f
Himmel og hav Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Ikke så verst. Blomstringa er forsinka i år siden det har vært så kaldt, så her er det langt bedre enn tidligere år ved St.Hans-tider. Det kommer seg vel etterhvert, regner jeg med, men jeg har god effekt av medisinene mine, og av de forebyggende tiltakene jeg gjør som å tørke tøy og sengetøy inne, dusje om kvelden osv.
stratosku Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Det går overaskende fint, men har begynt å merke mer og mer de siste dagene. Har vært så kaldt og lite blomstring frem til nå. Jeg bruker prednisolon ved behov utover de vanlige medisinene, men har ikke hatt behov for det så langt i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå