Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Jupp. Jeg ELSKER å tøyse med han. Er gjerne da Kristi brud og Sirianne. Når jeg er hormonell og grinete ber jeg om unnskyldning på vegne av Sirianne osv, for da må han le. Hvis jeg er i dårlig humør en dag så sender jeg mld og skriver at Sirianne kom på besøk og trengte seg inn. Om jeg har vært ute i festlig lag er det stort sett Kristi som har vært på ferde. Spesielt om han starter morgenen med: Skjedde med Kristi i går???😂😂 Endret 24. juni 2015 av Twintipp og himmelblå
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Mitt etternavn begynner med Bj, som i blow job. Dermed har en blow job blitt til "å gi en Bj..... (Altså etternavnet mitt) Og hvis han går ned på meg gir han meg en ......... (Etternavnet sitt) Og når vi sverger på noe, sverger vi på dette; "jeg kan gi deg en ....... på det." Sikkert bare morsomt for oss 😄 Anonymous poster hash: d08f8...1b6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Veldig mye. Vi trenger som regel gi hverandre et blikk, så skjønner den andre hva vi mener, spesielt hvis vi er sammen andre. Vi ler veldig mye sammen, tuller mye med hverandre. Vi har mange interne vitser etter 13 år sammen. Når barna var små avgjorde vi bleieskift med Stein saks papir og det avgjør fortsatt uenigheter oss imellom. Vi vedder store beløp og tjenester da vi er like sta begge to, practical jokes, og utfordrer hverandre. Vi gir hverandre opplevelser i gaver og finner på mye gøy sammen. Aner ikke hva jeg skulle gjort om noe hadde skjedd med mannen min. Anonymous poster hash: e5aa5...547
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Ja, vi snakker ofte engelsk sammen og da med ulike dialekter gjerne. Jo mere ut på landet vi kommer, jo morsommerer blir det. Anonymous poster hash: 27a13...5a1
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Jepp, masse. Vi har blant annet ganske drøy/stygg humor til tider Den kan være både rasistisk og støtende for mange, så det er veldig internt!! Skal sies at ingen av oss er rasister og at vi begge egentlig er veldig tolerante og empatiske. Anonymous poster hash: 1a37e...ddc
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 ja heldigvis! vi ler masse sammen. har mye morro med ting som sikkert ikke er morsomt for noen andre enn oss. er deilig å ha en mann jeg kan le med & av uten at han blir sur eller lei seg, for han vet at jeg ikke mener noe vondt med det Anonymous poster hash: 130ab...f35
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Ja, huff, håper ingen hører hva vi snakker om når vi er alene! Det hadde vært flaut. Anonymous poster hash: 29d36...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå