Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg fikk den diagnosen i dag. Virkelig? Er det i det heletatt en sykdom? Tenker de gir det fordi de ikke finner ut av problemet. Skal på rehabilitering nå, så vi får se.. noen fler som har dette? Som kan forklare litt? Føler liksom det ikke ga meg noe svar på hvorfor jeg er så dårlig:( Anonymous poster hash: d3be4...941
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Nei, det er ikke en ordentlig diagnose. Det er tull. Anonymous poster hash: fb807...615
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Men hvordan skal de gjøre meg friske på rehab om de har satt en diagnose som ikke er en sykdom? :/ hi Anonymous poster hash: d3be4...941
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Selvfølgelig er det en sykdom, en revmatisk sykdom. Men det er heldigvis en sykdom man kan leve et greit liv med. Det krever litt innsats, man må passe kostholdet, holde seg normalvektig og trene mye. Da klarer de fleste å holde sykdommen nogenlunde i sjakk. Jeg har noen dårlige perioder, det er når fatigue hindrer meg i å trene nok. Men stort sett lever jeg et godt liv. Anonymous poster hash: a3d7b...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå