Gå til innhold

Emmaljunga-eksperter! Har et spørsmål ang pris ved salg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge Emmaljunga Edge Duo Classic vogn 2014 modell, veldig pent brukt. Classic cryptonite understell og stelleveske som hører til.

Hva kan jeg forvente å få solgt den for??

Når jeg sjekker på bla Finn så er det en JUNGEL av vogner og prisene varierer noe enormt!!!

Noen som vet, eller nylig har solgt sin vogn??

Takk på forhånd damer ;)

Anonymous poster hash: 8fe90...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ingen ?

Skrevet (endret)

Hva betalte du ny? Er den flekkete? Trenger du å selge den fort så 5000 og 7-8000 om du har bedre tid.

Hvor du bor har endel å si også. Hvor ca bor du?

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Takk for svar :)

Kjøpte den ny for 10500kr.. Ikke mye flekker nei.. Bor i Akershus. Sentralt sånn sett.

7-8000 er jo veldig veldig bra!

Har du også noen forslag på salgs sider bortsett fra Finn.no??

Skrevet

Den skal være perfekt for at du kan selge for 7-8000 kr..... om det er noe flekker, solslitasje, annen slitasje ville jeg gått ned til 5-6000 kr. 

Anonymous poster hash: 2adbf...cee
Skrevet

Den skal være perfekt for at du kan selge for 7-8000 kr..... om det er noe flekker, solslitasje, annen slitasje ville jeg gått ned til 5-6000 kr.  Anonymous poster hash: 2adbf...cee

Den ser jeg :)

Skrevet

Den skal være perfekt for at du kan selge for 7-8000 kr..... om det er noe flekker, solslitasje, annen slitasje ville jeg gått ned til 5-6000 kr. Anonymous poster hash: 2adbf...cee

Ikke enig. Noe vil det alltid være på brukte vogner og 7000 er en god pris for en vogn med vanlig bruksflekker/slitasje. Om den ikke er veldig dårlig tatt vare på, da er 5000 fint.
Skrevet

Den skal være perfekt for at du kan selge for 7-8000 kr..... om det er noe flekker, solslitasje, annen slitasje ville jeg gått ned til 5-6000 kr. Anonymous poster hash: 2adbf...cee

Den ser jeg :)Anonymous poster hash: 8fe90...41c

Ikke enig. Noe vil det alltid være på brukte vogner og 7000 er en god pris for en vogn med vanlig bruksflekker/slitasje. Om den ikke er veldig dårlig tatt vare på, da er 5000 fint.

Som sagt er dette en 2014 modell, og veldig pent brukt :)

Tenker å prøve å få solgt den for minimum 7000kr da...har god tid.. takk for tips SNB :)

HI

Skrevet

Folk er forskjellige ;) Jeg ville aldri betalt 7-8000 kr for en brukt vogn når jeg da kunne lagt til 2-3000 kr og fått en splitter ny som var akkurat slik jeg ville ift understell og farger osv. 

Skrevet

Folk er forskjellige ;) Jeg ville aldri betalt 7-8000 kr for en brukt vogn når jeg da kunne lagt til 2-3000 kr og fått en splitter ny som var akkurat slik jeg ville ift understell og farger osv.

Du vet, alle har ikke de 3000 ekstra og kanskje noen syns den vogna akkurat hun har er den med finest farger? Jeg kan kjøpe ca det jeg vil meg velger i 99 prosent av tilfellene brukt pga at det er bra for miljøet.

Du vet, alle er ikke som deg...

Skrevet

Halv pris er vel vanlig for brukte varer?

Men du begynner på prisen du ønsker, så får du eventuelt slå av om salget drar ut....

Dette kommer jo bare an på om du treffer rett kjøper, til rett tid ;)

Anonymous poster hash: c3b78...83c

Skrevet

Jeg ville heller aldri kjøpt en brukt vogn til 7000-8000 tusen når man kan få en ny til 10-11.... Jeg kikket lenge på finn fordi jeg vurderte brukt, fant en del fine vogner, men syns allikevel ikke prisen sto i stil. Skulle ha Emmal. Det endte med at jeg fant akkurat den vogna jeg ønsket meg nyåpnings tilbud i en butikk, betalte under halv pris, så jeg hadde det jeg kaller gullhår i rævva😂😂😂

Anonymous poster hash: ded74...730

Skrevet

Halv pris er vel vanlig for brukte varer?

Men du begynner på prisen du ønsker, så får du eventuelt slå av om salget drar ut....

Dette kommer jo bare an på om du treffer rett kjøper, til rett tid ;)

Anonymous poster hash: c3b78...83c

Halv pris kommer jo veldig an på hva slags vare det gjelder. Klær, senger, dyner osv er langt unner halv pris. Gull, sølv, Bunadsølv, bunader feks er ikke halv pris men kanskje 70-80 prosent.

I tillegg kommer det an på sesong, hvor man bor, tilstand på vare osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...