Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Babyen vår på 7 mnd.har fått noen røde prikker på kroppen.Det er ikke mange(3 på hver arm, og 5-6 på føttene/lår)jeg tenkte vannkopper først, men ikke blitt noe endring på prikkene egentlig, akkurat som små kviser...hatt de i 3 dager.Noen ideer hva d kan være?temp.er på 37,7 Anonymous poster hash: 8ee24...b5f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Kan være brennkopper, men de pleier å være vonde. De ser ut som små kviser først men de blir større og får gult innhold. Sprekker etterhvert og er veldig smittsomt, her fikk vi alle tre det. Sønnen vår ble så hardt rammet at han fikk antibiotika, han var bare 1,5 uke gammel så de mener at han fikk det fra barsel da flere nyfødte fikk det men sønnen min ble ekstra hardt rammet. Jeg og mannen ble smittet men fikk ikke noe for det. Man kan få en krem for det. Eller det kan være noe annet Anonymous poster hash: db24d...d36
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Men hvis de ikke endrer seg snart så er det neppe brennkopper. Kan det være allergi? Eksem? Min gutt har atopisk eksem og det kan se ut som små kviser. Bruker dere vaskemiddel til klær med el uten parfyme? Såpe med el uten pafryme? Anonymous poster hash: db24d...d36
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Takk for svar😊Vi bruker bare parfymefritt vaskemiddel og såpe...hum kanskje jeg skal høre med helsesøster, er mye allergi på fars side... Anonymous poster hash: 8ee24...b5f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Ammer du? Kan det være noe du har spist de siste dagene? Anonymous poster hash: 9bb65...07e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 vannkopper er det ikke Anonymous poster hash: d7d85...bee
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Min har hatt det samme i det siste i forbindelse med streptokokker. <tenkte på brennkopper, men er virkelig ikke sikker. På rumpa, en på ryggen og noen her og der.. Bittesmå røde prikker. De på rumpa var større og så mer ut som brennkopper. De fleste er borte nå Anonymous poster hash: 22399...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå