Gå til innhold

Noen som vet, ang nav dagpenger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt arbeidsledig før første gang i mitt liv, og nav og deres regler er ikke akkurat så lett å forstå.. :(

Får nå dagpenger, har klart å få en liten ekstrajobb foreløpig. Jobber man mer enn 50% mistet dagpenger.

Mitt spørsmål er: de dagene man f eks ikke jobber hel dag, si 5 timer, får man utbetalt de "resterende" 3 timene denne dagen i dagpenger?

Argh fra meg :)

Anonymous poster hash: ef324...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De regner totalt timeantall over en periode på 14 dager. Dvs i løpet av en meldeperiode så mister du dagpenger om du jobber mer enn 50 %, for akkurat den perioden. Dersom dette gjøres over tre meldeperioder så stoppes dagpengene helt, og må søkes om å bli gjenopptatt. Du fører på antall timer du har jobbet hver dag så det er det totale antallet timer i hver periode som gjelder.

Anonymous poster hash: 1d69d...2f0

Skrevet

Ingen??? :(

Skrevet

De regner totalt timeantall over en periode på 14 dager. Dvs i løpet av en meldeperiode så mister du dagpenger om du jobber mer enn 50 %, for akkurat den perioden. Dersom dette gjøres over tre meldeperioder så stoppes dagpengene helt, og må søkes om å bli gjenopptatt. Du fører på antall timer du har jobbet hver dag så det er det totale antallet timer i hver periode som gjelder.Anonymous poster hash: 1d69d...2f0

Tusen takk for svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...