Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Har blitt arbeidsledig før første gang i mitt liv, og nav og deres regler er ikke akkurat så lett å forstå.. Får nå dagpenger, har klart å få en liten ekstrajobb foreløpig. Jobber man mer enn 50% mistet dagpenger. Mitt spørsmål er: de dagene man f eks ikke jobber hel dag, si 5 timer, får man utbetalt de "resterende" 3 timene denne dagen i dagpenger? Argh fra meg Anonymous poster hash: ef324...460
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 De regner totalt timeantall over en periode på 14 dager. Dvs i løpet av en meldeperiode så mister du dagpenger om du jobber mer enn 50 %, for akkurat den perioden. Dersom dette gjøres over tre meldeperioder så stoppes dagpengene helt, og må søkes om å bli gjenopptatt. Du fører på antall timer du har jobbet hver dag så det er det totale antallet timer i hver periode som gjelder. Anonymous poster hash: 1d69d...2f0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Ingen??? Anonymous poster hash: ef324...460
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 De regner totalt timeantall over en periode på 14 dager. Dvs i løpet av en meldeperiode så mister du dagpenger om du jobber mer enn 50 %, for akkurat den perioden. Dersom dette gjøres over tre meldeperioder så stoppes dagpengene helt, og må søkes om å bli gjenopptatt. Du fører på antall timer du har jobbet hver dag så det er det totale antallet timer i hver periode som gjelder.Anonymous poster hash: 1d69d...2f0 Tusen takk for svar!! Anonymous poster hash: ef324...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå