Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg er gravid,men dette har skjedd når jeg ikke har vært gravid også. Jeg våkner om morgenen og må kaste opp, normalt sett er magen tom og det kommer bare magesyre. Men noen ganger så kaster jeg opp mat jeg spiste dagen før for ca 10 timer siden. Er ikke det veldig rart? Maten skal vel ikke være i magen så lenge? (Prøvd å Google men får bare opp bulimi svar) Anonymous poster hash: 5303b...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Det varierer veldig, kommer mye an på hva du har spist. Noe mat trenger lenger tid på å brytes ned. Men hvis dette er noe som kan skje utenom graviditet så ville jeg tatt kontakt med lege. Er ikke vanlig å kaste opp uten sykdom eller at det er noe med maten man reagerer på. Anonymous poster hash: 14b32...16a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Litt long shot her, jeg er ingen lege. Men jeg vil tippe at det har noe med at fordøyelsen går tregere når man er gravid. Faktisk dobbelt så sakte som vanlig, leste jeg et sted. Så jeg gjetter på at det er det som er grunnen. Anonymous poster hash: f487b...59f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 I sist sv.skap produserte jeg for lite magesyre og maten ble liggende og råtne i magesekken. Veldig ekkelt. Måtte bare spise små måltider som var veldig lett fordøylig. Anonymous poster hash: 77eaa...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå