Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 ... hva har det å si for svangerskapet og fødsel? Noen med erfaring eller som vet? Anonymous poster hash: 6c902...34f
Ikkedytt Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Tror ikke det skal ha noe å si. Jeg har det selv, og fikk høre at det er ganske normalt. Det er vel forliggende som ikke er bra (tror jeg).
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Tror ikke det skal ha noe å si. Jeg har det selv, og fikk høre at det er ganske normalt. Det er vel forliggende som ikke er bra (tror jeg). Forliggende/foranliggende er da det samme?! Vet at noen jeg kjenner ble fulgt opp ekstra fordi den lå foran, så det må jo Være noe?? Anonymous poster hash: 6c902...34f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Det er kun et problem som krever ekstra oppfølging dersom den dekker for åpningen der baby skal ut. Isåfall hadde legen gitt beskjed på ul og du fått flere ul for å se om den flyttet på seg før fødsel. Det er helt normalt å ha den fremme, det har jeg hatt i alle mine tre svangerskap. Går litt lengre tid før man kjenner spark, gjerne :-) Anonymous poster hash: 5737a...6d2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Jeg tror mange sier foranliggende når morkaken ligger foran på magen slik at de ikke kjenner fosteret så godt. Mens hvis du får beskjed om foranliggende morkake av helsepersonell så tror jeg de mener at morkaken ligger delvis eller helt over mormunnen (?) slik at den sperrer for veien ut. Den kan flytte seg, så man får ekstra kontroll i uke 32 mener jeg det er. Hvis den ikke flytter seg så er det snakk om hvor mange cm. over den ligger. Hvis den dekker for mye må man ha keisersnitt. Tror også man kan ha litt ekstra blødninger. Dette er bare hva jeg har lest om det. Anonymous poster hash: e4781...b17
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Tror ikke det skal ha noe å si. Jeg har det selv, og fikk høre at det er ganske normalt. Det er vel forliggende som ikke er bra (tror jeg). Forliggende/foranliggende er da det samme?! Vet at noen jeg kjenner ble fulgt opp ekstra fordi den lå foran, så det må jo Være noe??Anonymous poster hash: 6c902...34f Nei, det er ikke det samme.,forliggende morkake betyr at den dekker skjedeåpningen og da må man ta keisersnitt. ForANliggende betyr bare at den er foran på magen og har ikke noe å si ift fødsel. Anonymous poster hash: fdd2c...047
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Ok. Takk for svar! Anonymous poster hash: 6c902...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå