Gå til innhold

Hva er det fineste barna deres har gjort for dere?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv husker jeg en episode fra jeg var liten - rundt 8/9 år - og jeg var på martna sammen med gjevngammel søskenbarn. I en av buene handlet jeg et smykke (et hjerte for å åpne) som jeg fikk gravert inn "verdens beste mamma" på. Brukte alle lommepengene mine på smykke til mamma, uten at hun viste noe. :)

Det fineste mitt barn (6 år) har gjort til meg er at han overrasket meg med frokost på senga. Dagen før besvimte jeg på butikken og han var vitne til det hele (Jeg er gravid, og fikk blodtrykkfall). Han begrunnet frokosten med at han ville ikke at jeg skulle besvime igjen og han var såååå glad i meg, og det var viktig at jeg spiste mat. Polarbrød med nutella, fikk jeg servert! 👌

La dette bli en koselig tråd! Flere? 💜

Anonymous poster hash: f88a7...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør mange koselige ting hele tiden 💕 Det nyligste var en dag i forrige uke jeg var ute og malte huset. Da jeg kom inn etter flere timers arbeid hadde 6-åringen lagd kveldsmat til meg. Hun hadde lagd salat av isbergsalat, paprika, mais, gulrot og banan 😃

Anonymous poster hash: 1f6a3...fb6

Skrevet

Yngste da hun var gått ut døra på vei til skolen: Liker deg jeg mamma. Den sitter godt :)

Eldste er så innmari god til å hjelpe meg med det jeg spør om :)

Anonymous poster hash: 43173...a2b

Skrevet

2,5 år.

Hver kveld tar hun mitt ansikt med begge hender og sier "jeg elsker deg mamma, du er fin".

Skrevet (endret)

Da mini var tre-fire år, hadde han rundt seksti kroner han hadde spart som han skulle kjøpe noe for. Han kjøpte tre kunstige blomster på stilk til mamma💙 nå er han ni, og er utrolig omteksom mot alle rundt seg, empatisk og hyggelig mot alle. Er veldig stolt av ham.

Endret av Mor di!
Skrevet

Min er generelt bare god :hjerte: Hun forteller meg hver dag hvor glad hun er i meg, hun må stryke og klappe på meg og fortelle hvor snill og fin jeg er. Hun kan plutselig bryte ut at jeg er verdens beste mamma! Hun lager tegninger og annet til meg, og der skriver hun også slike ting. Osv :) Hun er verdens beste og jeg kan ikke fatte at jeg har fått akkurat henne!  :hjerte:  :hjerte:

Skrevet

De er ekstremt hensynsfulle og selvstendig hvis jeg får migrene når pappaen er borte. Storesøster ordner mat til lillesøster og de leker fint sammen så jeg kan hvile i et par timer. De er 4 og 6 år. Vanligvis hund og katt.

Ellers blir jeg veldig takknemlig for at de er veldig omtenksomme i mye av det de gjør. Hjelper til med ting uten at jeg spørr, lager fine kort ol.

Anonymous poster hash: 85602...a2e

Skrevet

Det som rørte meg mest var første gang den nybakte storesøster på nesten 3 år så lillebroren, hun så på ham og sa "han kan sove på min arm han når det blir natt".

Anonymous poster hash: 973fa...f04

Skrevet

Datteren min på 4 år hadde fått tak i en mandel som hun satt og pillet av det brune skallet på..hun jobbet på, og var veldig dedikert til oppgaven og mandelen ble til slutt helt glatt og hvit. Hun var kjempefornøyd med den! ;)

Jeg mistet bestemoren min i de dager og fikk et "melt down" på kjøkkenet som ikke gikk upåaktet hen for den lille.

Når jeg roet meg ned og fikk tørket snørret kom hun med den lille mandelen sin. I den lille hånden sin. Gav den til meg og sa: "Mamma, dette er lykkemandelen min. Den skal du få for den gjør sånn at du ikke er lei deg mer. Så når du kikker på den så blir du glad."

<3

Fineste mandelen jeg har sett. ;)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes det er ekstremt søtt når ungen min har lagt bamsen jeg har hatt siden jeg var tre år, på hodeputa mi, og jeg finner den når jeg legger meg for kvelden.

Skrevet

Datteren min på 4 år hadde fått tak i en mandel som hun satt og pillet av det brune skallet på..hun jobbet på, og var veldig dedikert til oppgaven og mandelen ble til slutt helt glatt og hvit. Hun var kjempefornøyd med den! ;)

Jeg mistet bestemoren min i de dager og fikk et "melt down" på kjøkkenet som ikke gikk upåaktet hen for den lille.

Når jeg roet meg ned og fikk tørket snørret kom hun med den lille mandelen sin. I den lille hånden sin. Gav den til meg og sa: "Mamma, dette er lykkemandelen min. Den skal du få for den gjør sånn at du ikke er lei deg mer. Så når du kikker på den så blir du glad."

<3

Fineste mandelen jeg har sett. ;)

Å herre,der kom tårene. Så utrolig søtt <3

Anonymous poster hash: cb14e...c31

Skrevet

De gjør mange koselige ting hele tiden 💕 Det nyligste var en dag i forrige uke jeg var ute og malte huset. Da jeg kom inn etter flere timers arbeid hadde 6-åringen lagd kveldsmat til meg. Hun hadde lagd salat av isbergsalat, paprika, mais, gulrot og banan 😃

Anonymous poster hash: 1f6a3...fb6

Banan🙊 Hvor søt💗

Skrevet

Dette skjedde da jeg hadde fødselsdag i fjor. Mannen skulle jobbe sent så det var bare jeg og mine tre barn som var hjemme.

Pappaen hadde kjøpt kake som vi skulle kose oss med etter middag. Akkurat da vi var ferdig å spise, ringte det på døren. Da stod en god venninne av med utenfor med pakke og greier. Jeg ble kjempe gla for det var så uventet. Hadde akkurat kommet inn da det ringte på døren igjen, da var det en annen god venninne.

Det viste seg at de største barna på 11 og 8 hadde beatemt seg for å lage overraskelsesfest for meg. For å si det slik, de greide det;-)

Vi hadde en kjempe koselig feiring<3

I år hadde eldste bestemt seg for å overraske meg med å bake muffins. Hun hadde til og med brutt opp sparebøssa for å kjøpe inn det vi manglet hjemme. Muffinsene var litt brent, men det må være de beste muffinsene jeg har smakt. De var virkelig bakt med kjærlighet 💕.

Ellers gjør de alle tre mye fint i hverdagen som viser hvor gla de er i meg 💙

Anonymous poster hash: 1df92...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...