Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hvordan var det kontra nr.1?To vidt forskjellige eller var de ganske like? Jeg har ganske like bortsett fra magen(venter samme kjønn).Magen har vært så myk og rar...og liten.Føler meg veldig liten til å være 31 uker på vei nå.Jeg var veldig mye større sist men hadde da også 4 i ødem..Til nå har jeg lagt på meg 7 kg og ikke noe vann. Noen som hadde vann i kroppen med nr 1 men ikke med nr to? Hvordan var fødsel 1 kontra nr 2? Del gjerne erfaringer Anonymous poster hash: 30644...509
Violeta Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Jeg hadde mer vann i kroppen med nummer 1, men det tror jeg var pga årstiden (fødte i august, april nr 2). Ellers var svangerskapene ganske like, litt mer kvalm og sliten med nr 2, men det er jo naturlig med en ettåring i tillegg Fødsel gikk MYE raskere og lettere, drømmefødsel
Leirha Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Svangerskap 1 og 2 var ganske like, til tross for 10 års mellomrom.Var litt større rundt det hele med nr2, men jeg var også 20kg tyngre da jeg ble gravid enn første gang. Begge fødsler var styrtfødlser.FØrste på rett under 3 timer og andre på under en time.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Svangerskap 1 supert. Fødsel fra h....! Svangerskap 2 helt forferdelig! Bekkenløsning, kvalme, fare for prematur +++. Fødselen var som en drøm! Magen like stor på begge. La på meg ca 10 kg og fødte barn på over 4 kg. Anonymous poster hash: 9db07...de5
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Nr 1 - ekstrem svangerskapskvalme fra uke 5 - 16 (innlagt pga uttørking), blødninger, mye vann i kroppe, fikk veldig høy og stor mage og hadde strek fra navlen og ned. Fysen på syrlige ting. Gutt. Fødte 5 dager etter termin. Ble hastesnitt etter 18 t med rier og aldri mer enn 3 cm åpning. Misfarget fostervann og lav hjertelyd. Viste seg at gutten hadde navlestrengen rundt hals og kropp. Nr 2 - fikk tidlig mage, denne var veldig lav og mindre enn med førstemann. Fikk ingen strek fra navlen og ned. Ekstrem svangersapskvalme fra uke 5 og mer eller mindre hele svangerskapet (men var betydelig bedre de siste mnd enn de første og slapp innleggelse pga at jeg fikk kvalmestillende med en gang jeg fant ut jeg var gravid), lite vann i kroppen i forhold til nr 1 til tross for at jeg var høygravid om sommeren i motsetning til midtvinters første gang. Blødninger, bekkenløsning fra uke 15. Fysen på søtt. Jente. Fødte 2 dager etter termin. 9 t fra første rie til hun var ute. Alt i alt en grei fødsel, men hadde en infeksjon i kroppen som førte til feber og intravenøst antibiotika da jeg kom på sykehuset før å føde. Stresset baby og misfarget fostervann. Anonymous poster hash: d48de...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå