Gå til innhold

Jæv@& barnehagebakterier!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste dag i barnehagen, og noen dager før vi reiser bort, så skal 4 åringen SELVFØLGELIG få omgangssyken ! Nå har hun lekt og delt mat og drikke med lillesøster på 1 1/2, som garantert også blir syk i løpet av natten. Kan noen være så snille og gi meg styrke og si at dette kommer til å gå over til mandag?! Vi har vært studenter, og har endelig etter 8 år sammen, råd til en etterlengtet ferie. Er helt knust nå!! 😭

Anonymous poster hash: a354a...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd.

Vi har stått over alle sammen selv l ett av barna ble syk

Anonymous poster hash: 3e642...aca

Skrevet

Hvile, hvile og atter hvile.

Gratulerer med fullførte studier og så håper jeg at ungene blir friske! 

Anonymous poster hash: d59a5...fc4
Skrevet

Det er da bare tirsdag i dag, en omgangssyke varer sjelden mer enn et døgn, særlig for barn. Det er slett ikke sikkert dere voksne blir smittet, kanskje dere er immune mot dette viruset.

Jeg har 4 barn selv, men det går flere år mellom hver gang jeg har omgangssyke. Selv om jeg steller syke barn, tørker spy, vasker sengetøy osv blir jeg sjelden smittet.

Anonymous poster hash: 938a0...fca
Skrevet

Omgangssyke varer som regel ikke mer enn et par dager.. men fra smitte til utbrudd kan det jo gå litt tid så hvis du er riktig uheldig begynner nestemann å kaste opp på søndag 😈 du kan jo håpe at alle mann begynner å spy i morgen, da rekker dere å bli friske til avreise.. God ferie 😂

Anonymous poster hash: e95d3...e80

Skrevet

Her fikk fireåringen det i natt, vi reiser på ferie om en uke.

Anonymous poster hash: 692d4...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...